וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיבק שחקן בית"ר ירושלים על המגרש ועומד לדין

11.6.2023 / 19:50

תושב יקנעם עלית שהפגין את חיבתו לשחקן מול מכבי תל אביב, מואשם בעבירה של "איסור כניסה לשדה המשחק". וזו לא הפעם הראשונה שהאהבה לקבוצה עולה ליו ביוקר

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

בבית משפט השלום בחיפה הגישה שלוחת התביעות של מחוז חוף במשטרה, כתב אישום כנגד תושב יקנעם עלית עידן אלוק בן ה-33, על רקע הפגנת חיבתו לשחקן קבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים. על פי כתב האישום ב-3 במאי, במהלך חצי גמר הגביע בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, בסמוך לשעה 21:30 הוא "קפץ מהיציע לכר הדשא, רץ לכיוון שחקן בית"ר ירושלים וחיבק אותו". הוא מואשם בעבירה על "איסור כניסה לשדה המשחק", עבירה בחוק איסור אלימות בספורט.

האהבה של אלוק לקבוצת בית"ר ירושלים כבר עלתה לו. ב-2015 תבעה אותו בית"ר ירושלים עצמה באותו בית משפט שלום בחיפה, בגין "התנהלות מופקרת וחסרת רסן" במשחק שלה נגד הפועל תל אביב, שהתקיים בינואר אותה שנה באצטדיון טדי. על פי התביעה הזו, אלוק הבריח לתוך האצטדיון "אביזר פירוטכני" והצית אותו ביציע, כך שיצר עשן סמיך תוך שסיכן את הסובבים אותו. כתוצאה מהאירוע העמידה ההתאחדות לכדורגל את הקבוצה לדין משמעתי וגזרה עליה קנס של 25 אלף שקלים. היא גם סגרה לקבוצה במשחק הבא את היציע המזרחי בן 6,000 המושבים בו התרחש האירוע וכך גרמה לקבוצה לטענתה נזק של 80 אלף שקלים נוספים.

כן ציינה הקבוצה את הנזק התדמיתי שנגרם לה ותבעה פיצוי גם בגין כך. לטענתה, "לאחר לבטים" 'היא החליטה לתבוע את אותו "אוהד לכאורה" וזאת, "כצעד אחד מני רבים במאבק אותו היא מנהלת על מנת למגר ולהוקיע את ההתנהגות הבלתי נסבלת ובלתי מתקבלת של אותם מתי מעט, המטילים צל כבד על הענף כולו ועל יתר האוהדים הנפלאים של בית"ר ירושלים, ועל מנת שיבינו וידעו כי יש מחיר לאופן בו הם בוחרים להתנהג, פשוטו כמשמעו".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים בחצי גמר הגביע/מאור אלקסלסי

המחיר היה כבד, פשוטו כמשמעו, עידן אלוק לא הגיש כתב הגנה והשופטת גילה ספרא ברנע פסקה אז כי ישלם לבית"ר ירושלים 150 אלף שקלים ועוד שכר טרחת עורך דין של 10,500 שקלים ועוד אגרת בית משפט בסך 1,875 שקלים ובתוספת ריבית והצמדה ובסך הכל, נכון ליום פסק הדין, 162,375 שקלים. מסתמן כי החיבה לקבוצה לא פסקה ולקח הוא לא למד. כך לכאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully