וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הצעירה מאושרים מחזרת קארצב, דוידה לא ייצא ליורו?

11.6.2023 / 18:05

גיא לוזון לא פרסם את הסגל, אך הקשר שמתאושש מפציעה יהיה חלק ממנו. בנבחרת פסימיים לגבי שחרורו של עבדה מסלטיק, אך למרות זאת דוידה שהיה מהמובילים בקמפיין המוקדמות צפוי להיות מחוץ לסגל

אוהד במשחק של נבחרת ישראל עד גיל 20/צילום: שלמה וייס

נבחרת הנוער של ישראל תסיים הערב (ראשון) את המסע שלה במונדיאליטו, כאשר מהשבוע הבא עיני הקהל הישראלי יהיו נשואות לעבר הנבחרת הצעירה במשחקי היורו עד גיל 21 שייערכו בגאורגיה. מאמן הנבחרת גיא לוזון עדיין לא פרסם את הסגל הסופי לטורניר עצמו, אך עושה רושם שהוא די סגור על הסגל ומחכה להחלטות סופיות שלא תלויות, בו דוגמת זימונו של ליאל עבדה.

בנבחרת רוצים כמובן שעבדה יהיה חלק מהסגל, אך בשלב זה יש פסימיות לגבי השחרור שלו ליורו לאור התנגדותה של סלטיק, שחייבת לשחררו למשחקי הבוגרת אך לא לטורניר של הצעירה. למרות שעבדה ככל הנראה לא יעמוד לרשות הנבחרת, אושר דוידה לא צפוי להיות חלק מהסגל. מדובר בהחלטה מפתיעה, שכן דוידה היה אחד השחקנים הבולטים בקמפיין המוקדמות וגם שיחק לסירוגין בליגה הבלגית במדי סטנדרד ליאז'. כרגע הוא לא נכלל בתוכניות ואם לא יקרה משהו דרמטי, לא ייצא ליורו.

שחקן נבחרת ישראל, עדן קארצב. ברני ארדוב
חזר בדיוק בזמן. עדן קארצב/ברני ארדוב

עדן קארצב יהיה הערב בסגל של איסטנבול בשאקשהיר בגמר הגביע הטורקי מול פנרבחצ'ה ובנבחרת מאושרים מאוד מכך שחזר לאחרונה מהפציעה שהשביתה אותו לתקופה של כשלושה חודשים.

מי שכידוע יהיו גם כן חלק מהסגל הם חמשת שחקני נבחרת הנוער שלא נשארו בארגנטינה למשחק מול דרום קוריאה על המקום השלישי. מדובר בתומר צרפתי, סתיו למקין, אור ישראלוב ודור תורג'מן שחזרו לארץ, וכן ברוי רביבו שהמריא לבודפשט, יחבור שם לנבחרת הבוגרת במשחק מול בלארוס ורק אחרי המשחק מול אנדורה בטדי יצטרף לסגל הצעירה.

הנבחרת תקיים משחק הכנה ביום חמישי בפתח תקוה מול בלגיה (20:30) ולאחר מכן תמריא לגאורגיה. את דרכה בבית ג' של יורו הצעירות תתחיל מול גרמניה ב-22 ביוני, לאחר מכן תשחק מול אנגליה ב-25 ואת צ'כיה תפגוש ב-28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully