וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוליגן לגיבור: האיש שבשבילו ווסטהאם רוצה להניף גביע

מור רכס

7.6.2023 / 9:00

כריס "נולסי" נול גדל ביציעים של הפטישים בשנים בהן החוליגניזם חגג באנגליה. בחצי גמר הקונפרנס ליג הוא הגן על חבריו ליציע ועל משפחות השחקנים מתקיפת חוליגנים הולנדים והפך לאגדה. מול פיורנטינה (22:00, ספורט1) הקבוצה תחפש להחזיר לו בענק עם גביע אירופי

כתבת ניב דברת על ווסטהאם לקראת גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

ווסטהאם ופיורנטינה ייפגשו הערב (22:00, ספורט1) לגמר הקונפרנס ליג השני בהיסטוריה במטרה להניף גביע אירופי ראשון מאז שנות ה-60, כאשר כל קבוצה לא הצליחה לעשות זאת מלבד זכייה בודדת בגביע אירופה למחזיקות גביע.

הסיפור הגדול של הפטישים, מלבד עצם היותם חזרה בבמה השלישית בחשיבותה בגמרים אירופיים, הוא כריס נול, אוהד מושבע של ווסטהאם עוד מימיו הצעירים, והאיש המפורסם שמנע מעשרות אוהדי אלקמאר לתקוף את חבריו האנגלים ליציע בניצחון 0:1 על ההולנדים בגומלין חצי גמר המפעל.

בתוספת הזמן, האוהדים המקומיים ניסו לפרוץ ולהגיע ליציע האורחת הנמצא מעל ספסל הלונדונים, שם נמצאו גם בין היתר משפחות שחקני ווסטהאם. "נולסי", כפי שהוא מכונה בממלכה, שבעברו זוהה כאחד החוליגנים בתקופה המכוערת יותר של הכדורגל האנגלי, ניצב מול עשרות חוליגנים הולנדים שניסו לפרוץ ליציע, וחסם בגופו את הקהל המתלהם עד התערבות כוחות האבטחה במקום.

שחקני ווסטהאם חוגגים. רויטרס
רוצים לחגוג גם בשביל "נולסי". ווסטהאם/רויטרס

"נולסי" הפך לגיבור של המועדון, של הקהל ושל הממלכה כולה עם אהבה ושירים מהאוהדים ושחקני הקבוצה. מול הסגולים האיטלקים, ווסטהאם ינסו להחזיר לו במעט ממה שהוא ספג פיזית ולהניף גביע אירופי אמיתי ראשון, גם עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully