וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומסקי: "באיזשהו שלב הבנתי שמכבי תל אביב לא רוצה אותנו ביורוליג"

6.6.2023 / 17:30

הבעלים היוצא נפרד מהפועל ירושלים: "השנה לקחתי על עצמי להציל את המועדון, דז'יקיץ' המתנה הכי גדולה. אדלסון? הדבר הכי טוב למועדון היה שאזוז"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

הפועל ירושלים סיימה את עונת 2022/23 בתחושה חמוצה, אחרי הפסד 2:0 בסדרת חצי גמר פלייאוף ליגת העל להפועל תל אביב. הירושלמים סופרים כבר שש שנים ללא הופעה בגמר הפלייאוף, אך בכל זאת יכולים להגדיר את העונה כטובה אחרי הזכייה בגביע המדינה וההגעה לגמר ליגת האלופות של פיב"א.

רגע לפני שמתן אדלסון רשמית נוטל את המושכות, הבעלים היוצא אייל חומסקי קיים הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים בה סיכם את תקופתו המועדון ואת העונה הנוכחית, וגם הביט קדימה.

"מצאנו את הקבוצה עם 1,500 אוהדים במלחה, היום אנחנו בממוצע של בין 6,000 ל-7,000 אוהדים בכל משחק", סיפר חומסקי על התהליך שעשה המועדון בתקופתו. "הפועל ירושלים עשתה שדרוג משמעותי בעשר השנים האחרונות. גדלנו במספר האוהדים, זכינו בשתי אליפויות ובשלושה גביעים. הפסדנו בחצי גמר היורוקאפ לוולנסיה והגענו לגמר ליגת האלופות. 5,000 אוהדים נסעו למלאגה, זה אחד הרגעים הכי מרגשים למועדון".

אייל חומסקי, הבעלים היוצא של הפועל ירושלים בכדורסל. דני מרון
נפרד מהאדומים. חומסקי/דני מרון

"השנה הזו הייתה מאוד מאתגרת בשבילי", אמר חומסקי, "בתחילתה לקחתי על עצמי להציל את הפועל ירושלים מהסיטואציה שאליה נקלעה, לקחתי את עצמי את כל האחריות הכלכלית והמקצועית. המתנה הכי גדולה שקיבלתי השנה זו ההיכרות והחברות עם בן אדם מדהים, המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. בתחילת השנה אמרתי לכם שהוא המאמן הכי טוב בליגה והוא אכן כזה. הוא איש מדהים ורגיש, הקבוצה מוכנה להילחם בשבילו, זו זכות גדולה בשבילי להכיר אדם כזה".

"היה העונה חיבור מחדש עם המועדון, הקהל חזר אחרי הקורונה, היה פה משהו אמיתי בעונה הזאת. היינו יכולים לקחת אליפות, אבל בספורט אתה לא תמיד שולט במה שקורה. אני בטוח שהקבוצה תצא מחוזקת גם מההפסד בחצי הגמר".

חומסקי הודה כי חוסר ההצלחה להיכנס ליורוליג היה משבר הקשה ביותר שספג המועדון בימיו, וסימן את האשמים: "באיזשהו שלב הבנו שמכבי תל אביב לא רוצה שנשחק שם. עברו כבר הרבה שנים, אבל הדברים האלה נאמרו בדרגים הגבוהים ביותר. ניסיתי להסביר שאם תהיה כאן תחרות כמו ביוון בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, בגרמניה בין באיירן מינכן לאלבה ברלין או בספרד בין ברצלונה לריאל מדריד, זה רק ירים את הכדורסל ויביא עוד הכנסה לכל הקבוצות. ניסיתי, ולצערי לא הצלחתי. אני מאוד מקווה שמתן יצליח בזה, ואני חושב שאם יש מישהו שיכול לעשות זאת - זה הוא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל חומסקי, הבעלים היוצא של הפועל ירושלים בכדורסל. דני מרון
עכשיו המועדון מופקד בידי אדלסון. חומסקי/דני מרון

"חשבתי שהדבר הנכון להפועל ירושלים הוא להעביר אליו את המושכות", אמר חומסקי על העברת הבעלות למתן אדלסון, "זה דבר מאוד טוב שקורה להפועל ירושלים. בתוך הסיטואציה הזו הבנתי שאני צריך לזוז כדי להעביר את המושכות. לא קיבלתי את ההחלטה הזאת עם הרגש, אלא עם השכל".

"אני מאמין במתן ואני מרגיש שהוא טוב מאוד למועדון. אני תמיד אעשה כל מה שהפועל ירושלים תבקש ממני, ואם יצטרכו ויבקשו, תמיד אהיה כאן. הגעתי למשחקים לפני שהיה לי תפקיד בהפועל, כי הקבוצה הזו היא המשפחה שלי והיא כל עולמי. אני אמשיך להגיע למשחקים".

לסיכום, התייחס הבעלים היוצא לבעיית האלימות בספורט הישראלי בצל סערת הכרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב בסדרת הגמר: "אם לא נמגר את האלימות, לא יהיה פה ספורט. מהר מאוד מישהו ייהרג, יקרה פה אסון. מקווה שהמשחק בחמישי יסתיים בלי חלילה איזשהו אסון. זה עלה לאמוציות חזקות מדי. צריך יד ברזל כנגד כל מה שקשור באלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully