וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוקאנו תגמור כמוה? אנגליה נזכרת באנה קורניקובה

5.6.2023 / 8:16

באנגליה חוששים שהטניסאית המבטיחה לא תעמוד בלחץ סביבה ותסיים את הקריירה כמו הרוסייה משנות ה-90, שנטשה את הטניס ומקדישה את חייה למשפחה

אנה קורניקובה, מתוך סצינה סטריאוטיפית מהטלוויזיה האמריקאית ב-2005/מתוך הרשתות החברתיות

אנגליה תלתה הרבה תקוות בטניסאית אמה רדוקאנו, שבגיל 18, בהופעתה הראשונה בטורניר גרנד סלאם, הדהימה את עולם הטניס וזכתה באליפות בארה"ב - ובכך הפכה למפורסמת בן לילה. מהר מאוד רדוקאנו היפהפייה הפכה לכוכבת באי הבריטי, נהנתה ממיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, חתמה על חוזי פרסום ענקיים ויוקרתיים - אבל מאז לא הצליחה לשחזר את ההצלחה, כשבתקופה האחרונה ההצלחות שלה הן אך ורק בתחום המסחרי, ופחות על המגרש.

הטניסאית הבריטית אמה רדוקאנו. Frey/TPN, GettyImages
לפחות היא זכתה בגרנד סלאם. רדוקאנו/GettyImages, Frey/TPN
טניסאית העבר אנה קורניקובה. GettyImages
הרגישה חרדה כשעלתה על המגרש. קורניקובה/GettyImages
אנריקה איגלסיאס, אנה קורניקובה. GettyImages
אנריקה איגלסיאס, אנה קורניקובה/GettyImages

אין פלא שבתקופה האחרונה באנגליה החלו להשוות אותה לאנה קורניקובה, שגם היא לתקופה קצרה הייתה אחת הטניסאיות הכי מפורסמות בעולם, שלא הצליחה על המגרשים. קורניקובה הרוסייה הפכה למפורסמת כבר בגיל 16, ועם השנים רבים התאהבו בספורטאית עם החזות החיצונית המרשימה.

היא בשיאה דורגה במקום השמיני בעולם, אבל מעולם לא העפילה לגמר טורניר גרנד סלאם (ההישגים שלה היו בעיקר בזוגות, עם מרטיה הינגיס). מנגד, היא הוכתרה ל"ספורטאית הסקסית בעולם" והופיעה במגזינים ובהפקות אופנה. עם ההצלחה שלה, היא העידה שהיריבות שלה היו עולות מולה עם אקסטרה מוטיבציה. בסופו של דבר פרשה בגיל 21 בגלל פציעות חוזרות ונשנות בגב.

טניסאית העבר אנה קורניקובה. annakournikova, אינסטגרם, צילום מסך
בשיאה, בגיל 41. קורניקובה/צילום מסך, annakournikova, אינסטגרם

"כן, הרגשתי לחץ, כאשר אנשים היו אומרים לי 'את יפה מדי, את לא יכולה לשחק', דברים כאלה", סיפרה בריאיונות עמה, "הייתי עולה למגרש לחוצה, עם הרבה פחדים, לא יכולתי לזוז טוב".

בהמשך היא נישאה לזמר הפופ אנריקה איגלסיאס, ומאז מנסה להישאר מחוץ לזרקורים, ולהקדיש את חייה לילדיה, בעודה נהנית מהאימהות. ב-2017 נולדו לזוג תאומים, וב-2020 ילד שלישי.

על אף שיש לה כמעט 2 מיליון עוקבים באינסטגרם, היא ממעטת לשתף את עוקביה בתמונות אישיות, אלא בעיקר מתגאה במשפחתה. עם זאת, כיום, גם בגיל 41 (אוטוטו 42), היא עדיין נראית במיטבה ובשיאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully