וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בצפון הארץ: אצטדיון פוטבול יוקם בכפר גלים

1.6.2023 / 19:05

כחלק מתרומת ענק של רוברט קראפט, בעלי קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, צפוי לקום "קמפוס הספורט על שם משפחת קראפט בכפר גלים" בסכום חסר תקדים של 18 מיליון ש"ח

10 הבישולים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

אצטדיון הפוטבול הראשון בצפון המדינה צפוי לקום בישראל כחלק מ"קמפוס הספורט על שם משפחת קראפט בכפר גלים", זאת אחרי מאמצים רבים של אסיף איזק, ראש המעוצה האזורית חוף הכרמל, שהצליח לגייס תרומת ענק של רוברט קראפט, איש עסקים ובעלי קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס וקבוצת ניו אינגלנד רבולושן מה-MLS. את קרן משפחת קראפט ייצג עו"ד ג'פרי רשב"א ממשרד ש.פרידמן אברמזון.

קראפט יתרום מתקן ספורט לתלמידי מועצת חוף הכרמל בסכום חסר תקדים של 18 מיליון ש"ח, מתוך רצון לסייע לתלמידי המועצה ופיתוח תחום הפוטבול הישראל. לאחרונה, המועצה זכתה בפרס החינוך הארצי וזכתה להכרה ארצית רחבה. הקמפוס יכלול בין היתר מגרש פוטבול תקני ובגדול מלא, מגרש דשא סינטטי, 2 מסלולי ריצה, שני אולמות סטודיו, תאורת לילה מלאה, חדרי שופטים ומאמנים, יציע של 350 מושבים, משרדים, חדרי הקרנה, חדרי מלתחות, שבילי הליכה לרגל וחנייה.

אסיף איזק, ראש המועצה: "אנו עמלים לילות כימים לקבלת התרומה במטרה לפתח את האזור וזו היא תוצאה של עבודה קשה ומאמצים רבים. אין ראוי יותר מכפר גלים ובית הספר האזורי גלים לקבל את התרומה ובכך לבסס את מעמדו כבית ספר ופנימיה מובילים בארץ בתחום הספורט ובכלל".

בעלי ניו אינגלנד פטריוטס רוברט קראפט. רויטרס
תרומה ענקית של בעלי ניו אינגלנד פטריוטס. רוברט קראפט/רויטרס

דני גילדין מנכ"ל כפר גלים: "מדובר בעוד מהלך אסטרטגי שיציב את כפר גלים בצמרת מוסדות החינוך בישראל וכמרכז אזורי וארצי לקידום הספורט התחרותי, מהלך זה מתחבר למהלך של הקמת מועדון ספורט רב ענפי בכפר גלים וקידום הענפים של אתלטיקה, כדורעף, כדורסל, גלישת גלים ,כדורגל בנות ועכשיו גם פוטבול. אנחנו גאים על האמון של משפחת קראפט ועל שיתוף הפעולה עם איגוד הפוטבול הישראלי ובייחוד על השותפות יוצאת הדופן עם המועצה האזורית חוף הכרמל ובמיוחד ראש המועצה אסיף איזק."

מנכ"ל התאחדות הפוטבול הישראלי, עו"ד אהוד שרון: "אנחנו עובדים על הקמת אצטדיוני פוטבול בכל הארץ. חוף הכרמל ובית הספר כפר גלים הוא מקום מצוין עבורנו לפיתוח ענף הפוטבול, ואין ספק שענף הפוטבול והמועדון המקומי של חוף הכרמל בפרט, יזכו כעת לדחיפה אדירה בפיתוח הספורט. קמפוס הספורט על שם משפחת קראפט בכפר גלים יתווסף לספורטק משפחת קראפט בירושלים בעמק הארזים ואצטדיון משפחת קראפט בגן סאקר, שנחנך ב-2017 על ידי משפחת קראפט. התרומה האדירה של מר קראפט, הסיוע הרב של ראש המועצה, אסיף איזק, והעבודה עם מר דני גילדין, מנכ"ל הכפר, הם אלו שהובילו להקמת האצטדיון החשוב הזה והסיוע הרב לתלמידים."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פוטבול ישראלי. מגד גוזני
רוצים לפתח את תחום הפוטבול בישראל/מגד גוזני

ישנם 1,800 תלמידים בכפר גלים וכ-2,000 שחקנים לוקחים חלק בפעילות התאחדות הפוטבול ברחבי ישראל, ואחד ממקצועות הפוטבול (פוטבול דגלים) צפוי להיכנס כענף אורח לאולימפיאדת לוס אנג'לס ב-2028.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully