וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס תלביש את מכבי חיפה בארבע השנים הקרובות

1.6.2023 / 10:36

שלושת הכוכבים ושלושת הפסים מתחברים: אלופת ישראל בכדורגל וענקית הספורט מודיעות על תחילת שיתוף הפעולה בין שני המותגים המובילים

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

לאחר שחגגה את האליפות השלישית ברציפות וה-15 בתולדות המועדון, מה שהעניק את הכוכב השלישי, מכבי חיפה מצטרפת לרשימה האקסקלוסיבית של קבוצות הכדורגל המשתפות פעולה עם אדידס. את המשא ומתן עד להגעה להסכם השותפות הובילו רועי שני מטעם מכבי חיפה ותומר כהן מטעם אדידס.

לשני המותגים היסטוריה משותפת: המותג בעל שלושת הפסים היה חלק מעונת האליפות הראשונה של המועדון מהכרמל (1983/84) ובין השנים 1984-1991 הלביש באופן רשמי את הירוקים, באחת מתקופות הזוהר של המועדון, במהלכה זכה בשתי אליפויות המדינה ובדאבל.

הבסיס לשיתוף הפעולה, שבמסגרתו כלל קבוצות המועדון יילבשו מדי אדידס רשמיים בארבע שנים הקרובות, הוא האופן שבו רואה ענקית הספורט את מכבי חיפה כשותפה המתאימה ביותר בישראל, עם סט ערכים ומטרות דומות, שאותם מוביל נשיא המועדון מר יעקב שחר כבר יותר מ-30 שנה.

יעקב שחר אמר: "מברך ושמח על ההסכם עם חברת אדידס. גאים להיות חלק ממועדוני הכדורגל המובילים בעולם, המשתייכים למשפחה זו".

מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לחברת אדידס, שילוב של שני מותגים מובילים בתחומם היוצאים לדרך משותפת מלאת אתגרים ופרויקטים יחודיים ומרגשים ביחד".

מנכ"ל אדידס ישראל טיבו דוראנד: "אנו גאים מאוד לצרף היום את מועדון הכדורגל המוביל בישראל לרשימה ייחודית של מועדוני הכדורגל הגדולים בעולם כחלק בלתי נפרד ממשפחת אדידס. החיבור בין אדידס למכבי חיפה מייצג חזון ומטרה משותפים ומעל הכל - את האהבה הגדולה לספורט. אין עוד ספורט כמו כדורגל, אך מעבר לזה, מה שעוד מחבר אותנו יחד, זה הערכים שאנו חולקים. באדידס יש לנו את האמונה שדרך הספורט יש לנו את הכוח לשנות את החיים, ואין לי ספק, שהשותפות הזו תהיה ביטוי חשוב לכך".

את מכבי חיפה ליוו עורכי הדין עופר בן אסא, אור רוטר הפילוני ואורי רוס מפירמת עוה"ד AYR - עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully