וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נענשה בסגירת יציעים במשחק הבית הראשון בעונה הבאה

31.5.2023 / 12:14

האבוקות הרבות והזיקוקים שנורו לעבר אוהדי מכבי תל אביב הובילו לסגירת היציע הדרומי והצפוני תחתון, העונש יחול במסגרת הליגה. כמו כן נקנסו הירוקים ב-40 אלף שקל

אוהדי מכבי חיפה חוגגים את הזכייה באליפות/צילום: שלמה וייס

מכבי חיפה לא תוכל לארח את משחק הבית הראשון שלה בליגת העל בעונת 2023/24 לעיני אצטדיון מלא. הבוקר (רביעי) נענשה הקבוצה בסגירת היציע הדרומי ובסגירת היציע הצפוני התחתון למשחק אחד בליגת העל בעקבות ירי זיקוקים והשלכת אבוקות לעבר יציע אוהדי מכבי תל אביב.

התובע עו"ד ניר רשף ביקש לסגור את היציע הצפוני לשני משחקים בפועל ולהשית בנוסף הפחתה של שתי נקודות על תנאי בכל עבירה דומה בנסיבות מחמירות, גם בשל העובדה שבמשחק בו נסגר היציע הצפוני ולקבוצה אושר בסופו של דבר למלא אותו בנשים ובילדים, "בתגובה 'זכינו' לאבוקות ביציע'", כפי שאמרו הדיינים.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

מכבי חיפה לא נקנסה בנוסף לסגירת היציעים בגין האבוקות והזיקוקים לאור "פעילותה והשקעתה הרבה שכללה בין היתר התקנת רשתות כפולות וטבולות בחומרים מעכבי בעירה בעלות כוללת של כחצי מיליון שקל, אולם כן נקנסה ב-35 אלף שקל בעקבות קריאות גזעניות מצד אוהדיה לעבר קשר מכבי תל אביב פארפה גיאגון. בנוסף נקנסה הקבוצה ב-5,000 שקל בגין עבירה על חוקת תקנוני ההתאחדות, משמע 40 אלף שקל בסך הכל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully