וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל עידן שמש ועוז פרץ: הפועל פתח תקוה נפרדה משבעה שחקנים

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 12:54

שניים משלושת הכובשים המובילים של הקבוצה לא ימשיכו איתה לליגת העל. גם מוחמד באדיר, ליאור ברקוביץ', אוהד רבינוביץ' וחיים איצרין שוחררו

אוהדי הפועל פתח תקוה חוגגים עלייה לליגת העל/אסף בילגורי

אחרי שעלתה לליגת העל, הפועל פתח תקוה מתחילה בבנייה לקראת העונה הבאה, כאשר באופן טבעי הסגל יעבור שינויים נרחבים כדי להתאים אותו לליגה הקשה יותר. הקבוצה של עופר טסלפפה עדיין לא החתימה שחקנים חדשים אבל היום (שלישי) היא הודיעה על שחרורם של שבעה שחקנים שמסיימים חוזה, חלקם היו משמעותיים מאוד בעלייה שלה.

שבעת השחקנים שלא ימשיכו בעונה הבאה הם עידן שמש, עוז פרץ, אופק פישלר, מוחמד באדיר, חיים איצרין, אוהד רבינוביץ' וליאור ברקוביץ'. שמש הוא סגן מלך השערים של הקבוצה העונה עם 10 כיבושים, כאשר עוז פרץ כבש 9 שערים למרות שכמעט בכל המשחקים העונה הוא עלה כמחליף. שמש החזיק את הקבוצה בחצי הראשון של העונה, אבל בחלק השני סבל מפציעות חוזרות ובקושי שיחק.

עוז פרץ, שחקן הפועל פתח תקוה. דני מרון
הבקיע 9 שערים כמחליף. עוז פרץ/דני מרון

עוז פרץ חתום על כמה שערים קריטיים, כולל שער הניצחון בדרבי שבו ניצחה הפועל 1:2. מוחמד באדיר הפך להיות שחקן הרכב קבוע בחלק השני של העונה, כשגם אוהד רבינוביץ' רשם 22 הופעות בהרכב.

השחקן הראשון שחתם על חוזה לעונה הבאה הוא המגן השמאלי דרור ניר בעוד ששחקנים כמו רז שטיין, רם לוי ומתן גושה יהוו את השלד עליו ייבנה הסגל בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully