וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נערכת לעזיבה של אחד הזרים בקיץ

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 12:25

על אף העובדה שחמישה זרים חתומים, במועדון מחפשים בלם וקשר אחורי ולוקחים בחשבון שניקולאסקו או תומא, שלוחצים לצאת לאירופה, יעזבו למרות שעדיין אין הצעה אטרקטיבית עבורם. פערים במו"מ עם אבישי כהן ודגני

אוהדי בית"ר ירושלים בחגיגות גביע המדינה בגן סאקר/אבי רוקח

למרות העובדה כי חמישה זרים חתומים אצלה לעונה הבאה והיא מעוניינת בשורותיהם, בבית"ר ירושלים עדיין ממשיכים לחפש בלם וקשר אחורי זרים לחיזוק הקבוצה. הסיבה נעוצה בכך שבמועדון לוקחים בחשבון כי אחד הזרים - תומא או ניקולאסקו, עשויים לעזוב הקיץ, כאשר השניים רוצים להתקדם מקצועית וחוזה בשכר גבוה יותר פחות מדבר אליהם.

במקרה של ניקולאסקו, במועדון חושבים שייתכן והגיע לשיא שלו בבית"ר והוא יתקשה לשחזר עונה כזאת. למרות זאת, עדיין לא התקבלה הצעה אטרקטיבית על אף שחקן, אך במועדון מוכנים לכל מצב.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
השער בגמר הגביע היה מתנת פרידה? ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

בנוסף, במועדון מסבירים כי קשה למצוא שחקנים שישדרגו, וברגע שימצאו שחקן בעמדת הבלם או הקשר האחורי, הוא יוחתם וישלים את מצבת הזרים עד להודעה חדשה. בקבוצה הבהירו אתמול: "לא כל שחקן על הפרק גם אם ירצה לעזוב, אבל אנחנו לוקחים בחשבון את כל האפשרויות ומתנהלים בהתאם".

בבית"ר החלו בשיחות עם נציגיהם של אוראל דגני, אבישי כהן, אופיר קריאף ודן עזריה, כאשר הרצון הוא להשאיר את כל הארבעה במועדון. נכון לשיחות האחרונות, עם אבישי כהן ודגני היו פערים גדולים, כאשר גם מאופיר קריאף תהיה דרישה לקצץ בשכרו, אך הרצון של כולם הוא להמשך התקשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully