וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת הנוער מזהירים משאננות, אופיר חיים מתלבט לגבי ההרכב

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 8:29

דריכות גדולה בנבחרת לקראת המשחק הגורלי בשמינית גמר המונדיאליטו מול אוזבקיסטן (00:00). בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים שהאוזבקים טובים ממה שחושבים בישראל. המאמן מתלבט אם לפתוח עם סניור ונאווי

צפו בתקציר הניצחון על יפן

דריכות גדולה בנבחרת הנוער של ישראל לקראת המשחק הגורלי הלילה (00:00) נגד אוזבקיסטן במסגרת שמינית גמר המונדיאליטו. בנבחרת יודעים שבישראל מחשיבים את אוזבקיסטן כנבחרת נוחה, אך לאחר שניתחו את המשחקים הבהירו בצוות המקצועי לשחקנים שהאוזבקים טובים וחזקים וביקשו מהם שלא להיסחף אחר הלך הרוח הזה. "באמת שאוזבקיסטן נבחרת טובה לפי מה שראינו", אמר שחקן בנבחרת, "לא סתם הם אלופי אסיה".

שחקן נבחרת הנוער של ישראל, עומר סניור. ההתאחדות לכדורגל, GettyImages
יפתח אחרי שער הניצחון? עומר סניור/GettyImages, ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת השלימה אתמול (שני) בערב שעון ישראל את האימון המסכם וממנו עולה שההתלבטות הגדולה של אופיר חיים היא האם להכניס להרכב את רוי נאווי ועומר סניור. השניים נכנסו היטב למשחק האחרון מול יפן ובנבחרת מתלבטים האם לפתוח הפעם או שוב להכניס אותם כאסים מהספסל. אם סניור ייכנס, אחמד סלמן עשוי לשלם את המחיר ולרדת אל הספסל כאשר בנוגע לנאווי יש התלבטות את מי הוא יחליף אם וכאשר במרכז המגרש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20, דור תורג'מן. Eurasia Sport Images, GettyImages
בפנקס של הסקאוטים. דור תורג'מן/GettyImages, Eurasia Sport Images

בנבחרת מקווים לתמיכה גדולה יותר של מטיילים ישראלים ושל הקהילה היהודית במשחק הלילה, כאשר בני משפחות רבים נמצאים במנדוסה ויהיו כמובן ביציעים הערב כדי לתמוך בשחקנים ובנבחרת. "יש כאן נבחרת מאוד מרגשת", אמר גורם בנבחרת, "השחקנים באמת מאמינים ביכולתם להמשיך את ההיסטוריה".

מי ששמו עלה בקרב סקאוטים רבים הוא דור תורג'מן, שעוד לפני הטורניר היה מסומן על ידי בנפיקה. כעת עושה רושם שלא מעט קבוצות רוצות לעקוב אחר תורג'מן, שצפוי לפתוח היום למרות הכיווץ הקל שחש במשחק האחרון מול יפן.

הרכב משוער: תומר צרפתי, עילי פיינגולד, אור ישראלוב, סתיו למקין, רוי רביבו, אילי מדמון, אל ים קנצפולסקי, תאי עבד, עומר סניור, אריאל לוגסי , דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully