וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס גרצ'קין חתם בהפועל ירושלים לשנתיים: "ההגמוניה משתנה"

29.5.2023 / 20:34

המגן השמאלי מאחד כוחות עם זיו אריה וליאור זדה שאימנו אותו בעבר: "ראיתי את ההתפתחות המרשימה של המועדון, המקצועיות והאווירה החיובית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

מקס גרצ'קין חתם היום (שני) בהפועל ירושלים לשנתיים. גרצ'קין גדל במכבי תל אביב, שם שיחק בקבוצת הנוער תחת זיו אריה. את הבכורה בבוגרים ערך בהפועל ניר רמת השרון אצל ליאור זדה שמשמש כעוזרו של אריה בקבוצה מהבירה. בעונה החולפת הוא שיחק במדי היריבה העירונית, בית"ר ירושלים.

המגן השמאלי, 27, אמר אחרי החתימה: "בשנים האחרונות ראיתי את ההתפתחות המרשימה של המועדון, המקצועיות, האווירה החיובית יוצאת הדופן, ואני מודה על ההזדמנות להצטרף למשפחה האדומה. אני שמח מאוד להגיע לכאן כדי להמשיך ולהתקדם, נרגש להתאחד עם זיו וליאור ומחכה לשמח את הקהל. ההגמוניה משתנה, המדים משתנים, שיהיה לנו בהצלחה!".

מקס גרצ'קין, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
מתאחד עם אריה וזדה. גרצ'קין/אתר רשמי, הפועל ירושלים

גרצ'קין כאמור שיחק בהפועל ניר רמת השרון (שתי קדנציות) וגם לבש את מדי בית"ר תל אביב רמלה בליגה הלאומית. בליגת העל שיחק בהפועל חדרה בשתי קדנציות שונות ובבית"ר ירושלים בשתי קדנציות שונות. את עונת 2020/21 התחיל בזוריה לוהנסק האוקראינית, אבל שב לישראל באמצע העונה. בנובמבר 2022 הוא ערך הופעת בכורה בנבחרת ישראל, במשחק ידידות נגד קפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully