וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לא יבהל מהגרלה קשה בשלב הבתים: הטור של דני דבורין

29.5.2023 / 15:07

מאמנה החדש של הכוכב האדום כבר ניצח פעמיים את אינטר, והוא חושב בגדול. הטור של דני דבורין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

ברגע שברק בכר חתם על חוזה עם הכוכב האדום בלגרד, הוא חסך מעצמו כאב ראש גדול, בדמות המשחקים המוקדמים לליגת האלופות. העובדה שהכוכב האדום הבטיחה לעצמה את ההשתתפות בשלב הבתים, היא לכן אחד מהגורמים לעזיבתו את קבוצת מכבי חיפה.

האמת, ניתן להבין את בכר. אמנם בעונה החולפת עלה בידו להוביל את חיפה לשלב הבתים, אבל המשימה לא הייתה פשוטה. היה עליה להתגבר על אולימפיאקוס, על אפולון לימסול ועל הכוכב האדום, ואין לדעת מי תמתין לה עתה, לאחר שזכתה בפעם השלישית ברציפות באליפות ליגת העל. כאמור, ברק בכר פטור לגמרי ממיכשולי המוקדמות של העונה הקרובה, והוא מתחיל איפוא כבר ברגל ימין. עבורו זו הקלה של ממש.

ברק בכר מוצג כמאמנה של הכוכב האדום בלגרד. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
עבורו זו הקלה. בכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

הכוכב האדום שוב זכתה בדאבל הסרבי, ולא סתם היא החליטה לבחור במאמן הישראלי כדי שינהיגה במשימותיה הקרובות. אני מתאר לעצמי שהקבוצה גם ידעה על כך שהפועל באר-שבע, מונהגת אז על ידי בכר, ניצחה פעמיים את אינטר מילאנו (0:2 ו- 2:3). משום שאותו מאמן מנע מנה השנה מהכוכב את העלייה לשלב הבתים של ליגת האליפות, היגיון בריא ופשוט עומד מאחורי החתמתו בבלגרד.

בכר ידרש כמובן לזכות באליפות ובגביע הסרבי, ובאשר לליגת האלופות, שם יהיה מיבחנו הגדול בעיני מחתימיו. אמנם הכוכב האדום לא נחשבת לאחת מאריות אירופה, אבל ב- 1991 היא זכתה בתואר אלופת היבשת ולא הייתי ממעיט בסיכוייה לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית שאליו תוגרל. זו גם תהיה משימת חייו המקצועיים של בכר. הוא לא יבהל מהגרלה קשה מפני שתמיד נוח להגיע מעמדת האנדרדוג. כך למשל עלה ברגלי קבוצת מכבי חיפה שאימן, להדיח בעונה האחרונה את הכוכב האדום, וכך, כדוגמא אחרת, הביסו בעבר הירוקים עם מאמנם יצחק שום, את מנצ'סטר יונייטד, בתוצאה הבלתי ניתפסת של 0:3.

ולסיכום, דבר אחד קל לומר על ברק בכר: הוא לא קטן אמונה! זו בוודאי תכונה הנדרשת מכל מי שחושב בגדול. נאחל לו הצלחה, שתוכל להזניקו בעתיד למקומות שעליהם לא חשבנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully