וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שדרגה את ההצעה לאברג'ל. אצילי יקבל חוזה ארוך באמירויות?

29.5.2023 / 12:00

האלופה העבירה ללוריין הצעה חדשה בגובה 1.5 מיליון יורו ומציעה גם לקשר הצרפתי-יהודי שכר משופר. אל אהלי ואל עין מנסות לפתות את אצילי עם סכומי עתק ליותר מעונה אחת, הירוקים מנסים לשכנע אותו לוותר. מסתמן: האופציה להשאיר את טימו מוזי לא תמומש

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

מכבי חיפה לא צפויה לממש את האופציה להאריך את חוזהו של טימו מוזי. הקשר ששייך לירוקים הושאל בעונה החולפת לעירוני קרית שמונה ומסיים חוזה בקבוצה. לפי גורמים המעורים בפרטים, הירוקים נוטים שלא לממש את האופציה על השחקן הצעיר והוא למעשה יהפוך לשחקן חופשי.

אחת הקבוצות שהביעה עניין בשחקן היא מ.ס אשדוד. למרות שחיפה לא מתכוונת לממש את האופציה על מוזי, היא תבקש דמי השבחה אם הוא יחתום בקבוצה אחרת בישראל. סתיו נחמני שגם את האופציה עליו הירוקים נוטים לא לממש, נמצא בסיטואציה דומה והקבוצה תדרוש עבורו דמי השבחה.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה מנסה לשכנע אותו לרדת מזה. אצילי/מאור אלקסלסי

במועדון מעריכים ששבאב אל אהלי ואל עין מוכנות להעניק לעומר אצילי חוזה ארוך טווח. כידוע, שתי הקבוצות מאיחוד האמירויות מעוניינות מאוד במלך השערים של ליגת העל ומוכנות לשלם מיידית את סעיף השחרור שלו שעומד על שני מיליון יורו כדי להעבירו לשורותיהן. בחיפה מעריכים ששתי הקבוצות מוכנות "לפתות" את אצילי שיחגוג 30 ביולי, בחוזה ארוך טווח שמוערך בכמה מיליוני דולרים לכל התקופה וגבוה משמעותית מהשכר הנוכחי שלו במכבי חיפה.

חיפה עדיין לא התבשרה על כך שאצילי קיבל לידיו הצעת חוזה רשמית בשלב זה. השחקן עדיין לא קיבל החלטה האם הוא מעוניין במעבר, ומלבד העניינים המקצועיים ההחלטה כמובן תכלול גם את המרכיב המשפחתי והכלכלי.

אל אהלי משחקת בדובאי, בעוד אל עין היא העיר הרביעית בגודלה באמירויות וקטנה יותר מדובאי, מה שעשוי להשפיע על ההחלטה. ההתעניינות מהאמירויות הגיעה באמצעות סוכניו של אצילי, גלעד ורונן קצב, אך בחיפה מודעים באופן מלא להתפתחויות ומנסים גם הם לשכנע את השחקן שלא להיענות להצעה ולהמשיך בקבוצה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
לורן אברג'ל, שחקן לוריין. Sylvain Lefevre, GettyImages
חיפה לא מוותרת. לורן אברג'ל/GettyImages, Sylvain Lefevre

עוד במכבי חיפה: הקבוצה שדרגה משמעותית את ההצעה שלה ללוריין בניסיון לרכוש את לורן אברג'ל. הירוקים שיפרו הצעתם אמש לצרפתים והעמידו אותה בגובה של 1.5 מיליון יורו. לפי גורמים המעורים בפרטים, הירוקים שיפרו גם את ההצעה לקשר הצרפתי-יהודי מבחינת השכר במעל לעשרה אחוזים ביחס להצעה הקודמת. בחיפה מעוניינים מאוד באברג'ל אך משוכנעים שמחכה להם משא ומתן ארוך ומתיש. מלבד חיפה, גם בהונגריה ובפולין הגישו הצעות לצרפתים במטרה לרכוש את השחקן.

כמו כן, לא רק הצוות המקצועי בראשותו של בכר עזב, אלא גם הצוות הרפואי. מכבי חיפה הודיעה על עזיבתה של ד"ר מיכל גולדווירט והפיזיותרפיסט תומר בסן. מעתה את הצוות הרפואי יוביל ד"ר בצלאל פסקין, כשרופאי הקבוצה יהיו ד"ר סאמר חאיק וד"ר אלעד אפט. סרגיי קוטוב יהיה הפיזיותרפיסט הראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully