וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאדין קרינגטון: "אני שומע ששואלים למה אני מקבל אזרחות"

29.5.2023 / 8:45

כוכב הפועל ירושלים התפוצץ על בני הרצליה עם 26 נקודות ב-21 דקות לעיניו של מאמן נבחרת ישראל אריאל בית הלחמי, והתלונן על השופטים: "מספר העבירות לא הגיוני, ומראה שלא מכבדים אותנו"

מ-21 הפרש ל-7 ברבע השני. מ-20 ל-1 ברבע השלישי. ובסיום - פער של 25 נקודות. במידה רבה, המשחק הרביעי, אמש (ראשון) באולם היובל, המחיש את הסדרה כולה בין הפועל ירושלים לבני הרצליה. כריס באב וחבריו נלחמו, שרטו, הציקו ומדי פעם הפריעו ליריבתם באדום, אבל לא באמת היו מסוגלים לסכן אותה ואת עלייתה לחצי גמר הפלייאוף מול הפועל תל אביב.

להתפוצצות שדחפה את ירושלים לניצחון 1:3 היה אחראי קאדין קרינגטון. בשלושת המשחקים הראשונים בסדרה הוא היה רחוק משיאו, ובמהלכם צבר רק 20 נקודות ב-63 דקות, כולל 9 מ-23 מהשדה ו-1 מ-7 מהעונשין, ומדד 7; אתמול, לעיני מאמנו המיועד בנבחרת ישראל אריאל בית הלחמי שישב ביציע, הגארד להט עם 26 נקודות ב-21 דקות, 11 מ-16 מהשדה ומדד 25.

מי שידע מראש מה יקרה היה טי.ג'יי קליין, שהתנבא בנוגע להצטיינותו של מספר 0 כבר בתום המשחק השלישי. "הוא חבר שלי והוא יודע באיזה מצב אני", הסביר קרינגטון. "אני שומע הכל, שומע ששואלים למה אני מקבל אזרחות ישראלית. אם תהיה לי הזדמנות להוכיח משהו, אני אראה הכל. לא הייתה לי סדרה טובה, אבל המאמן סומך עליי, ובמצבים קריטיים אוהבים לתת לי את הכדור. אם אני לא יכול לקלוע, אני מחפש את השחקן הפנוי. אני מנסה לשמור על חדות בהגנה, ושמח שהיה לי משחק כזה".

קאדין קרינגטון, הפועל ירושלים. קובי אליהו
רוצה להוכיח. קרינגטון/קובי אליהו

גם אחרי ניצחון 61:86, לא דילגו בבירה על עקיצה לשופטים. "ראיתם את מניין העבירות, וזה לא הגיוני בעיניי", הוסיף ה-MVP. "זה מראה שלא מכבדים אותנו. בכל פעם שאנחנו מגיעים למגרש, צריכים לרכוש את הכבוד הזה".

ביום רביעי תיפתח סדרת חצי הגמר, ובירושלים ינסו להתעלם מכובד משקל הפייבוריטית, שמגיע לאחר שכבר הדיחו את האדומים מתל אביב בגביע המדינה והכניעו אותם בשני מפגשי הליגה האחרונים - כששלושת המשחקים הללו נערכו בהיכל קבוצת שלמה.

"מה שקרה בעבר, נגמר. הם משחקים כדורסל טוב עכשיו", ניסה קרינגטון לחדד את המסר. "אנחנו לא מתמקדים בקבוצות אחרות, אלא רק בעצמנו ובמה שאנחנו עושים. זה לא משנה אם יש לנו יומיים מנוחה ולהם עשרה ימים. ביצענו מול הרצליה הרבה טעויות שאנחנו לא רגילים לעשות, ואולי קבוצות אחרות ינצלו את זה. נצטרך להרים את רמת המשחק שלנו, יכולנו לשחק טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully