וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיר נוסבאום על סף סיכום כמאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה

28.5.2023 / 14:12

עוזרו של ברק בכר לשעבר אימן בשנים האחרונות קבוצות בוגרים. הירוקים נוטים לא לממש את האופציה להארכת חוזהו של סתיו נחמני

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

עמיר נוסבאום על סף סיכום כמאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה והוא צפוי להחליף את מסאי דגו, שעבר לאמן את הקבוצה הבוגרת. נוסבאום שימש בעבר כעוזרו של ברק בכר בהפועל באר שבע ובשנים האחרונות אימן קבוצות בוגרים: הפועל פתח תקוה, בית"ר תל אביב בם ים, עירוני קרית שמונה, מ.ס. כפר קאסם והפועל ראשון לציון.

בחיפה קיוו שענאן חלאיילי יקבל יותר דקות במונדיאליטו, בעיקר אחרי שהציג יכולת טובה במשחק הראשון נגד קולומביה, אבל הלילה (בין שבת לראשון) הוא נותר על הספסל בניצחון הגדול 1:2 על יפן. מי שכן שותף היה חמזה שיבלי, ששיחק בכל שלושת המשחקים בשלב הבתים. בחיפה יצטרכו לקבל החלטה לגבי השניים כשהנטייה היא להשאיל אותם להפועל עפולה מהליגה הלאומית. עילאי חג'ג ורועי אלימלך, שהושאלו לעפולה בעונה החולפת, אמורים לפתוח את העונה בחיפה.

סתיו נחמני שחקן הפועל חדרה. דני מרון
מכבי חיפה תהיה זכאית לדמי השבחה. נחמני/דני מרון

בעניין אחר, במכבי חיפה נוטים לא לממש את האופציה על סתיו נחמני וייתכן שהשחקן ששיחק במחלקת הנוער של הירוקים ונחשב להבטחה, יהפוך לשחקן חופשי. בכל מקרה הירוקים יודעים שאם נחמני יחתום בקבוצה בארץ הם יהיו זכאים לדמי השבחה. נחמני מבוקש בהרבה קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן גם עירוני קרית שמונה אם איתמר שבירו יימכר לקבוצה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully