וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה מחפשים צדק: "שוטרים מתנהגים כאחרוני העבריינים"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 14:12

ירדן וירין כהן הוכו, לטענתם, במהלך חגיגות האליפות. עורכת דינם: "תעוזת השוטרים איבדה כל פרופרוציה, אגיש תלונה במח"ש". במשטרה נטען כי השניים דווקא היכו את כוחות השיטור, שופט הרחיק אותם לחודש מכל המגרשים

אלימות שוטרים נגד אוהדי מכבי חיפה/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ירדן (28) וירין (29) כהן, אוהדי מכבי חיפה, בסך הכול רצו לחגוג את האליפות הירוקה עם עשרות אלפי אוהדים אחרים, אבל הם חזרו הביתה חבולים ומושפלים אחרי לילה במעצר, ולטענתם, אחרי שהוכו על ידי שוטרים במהלך ההתפרעויות. כזכור, לאירוע שתוכנן ל-30 אלף איש הגיעו ככל הנראה יותר מ-50 אלף והוא יצא משליטה. אלא מהסרטונים שאספה עורכת הדין שירה ניר המייצגת את השניים, גם אלימות השוטרים יצאה משליטה.

"התיעוד מדבר בעד עצמו", אמר ניר לוואלה! ספורט. "איך שוטרים מתנהגים כאחרוני העבריינים וללא כל סיבה? ירין כהן מצא מכשיר נייד על רצפת הרחבה תוך כדי הריקודים והקפיצות של האוהדים השמחים וכל שעשה היה לעבור בין אנשים סביב לשאול למי נפל הנייד שלו ולהשיב אותו לבעליו, ולפתע מצא עצמו לפות וחנוק בצווארו על ידי שוטר. בעודו צועק לו 'מה קרה? מה עשיתי?' הוא הפך להיות כדור שסופג בעיטות ממספר שוטרים נוספים שבאו להוציא את האגרסיות שלהם לצד חברם".

לדבריה, "ברגע שירדן הבחין בתוך ההמולה שאחיו הוא זה שמותקף, הוא התקרב לעברם ואף הוא צעק 'מה קרה?' מיד הוא נחסם על ידי שוטר שהתנפל עליו והשכיב אותו על הרצפה, איגרף את פרצופו של ירדן כשק איגרוף ואותם השוטרים לא הרפו כשהם מתעלמים לחלוטין מהעובדה ששני האחים וכל הסובבים לא מבינים כלל מה על מה ולמה החלה המהומה כי לא היה כלום! והעובדה היא ששני האחים שוחררו למחרת בבוקר לביתם, כשבמקומם השוטרים היו צריכים להיות מאחורי סורג ובריח ולהרבה יותר מלילה אחד! פשוט פושעים, התעוזה שלהם איבדה כל פרופורציה".

אוהד מכבי חיפה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"התיעוד מדבר בעד עצמו"/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלימות שוטרים נגד אוהדי מכבי חיפה/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אוהד מכבי חיפה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
עורכת הדין של האחים על השוטרים: "פשוט פושעים, התעוזה שלהם איבדה כל פרופורציה"/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יוזכר כי המשטרה מסרה כי במהלך החגיגות לוחמי יס"מ הבחינו במספר אוהדים, חלקם רעולי פנים, שעשו שימוש באבוקות וביקשו לעכב את אחד החשודים. לטענת המשטרה, "החשוד תקף את אחד השוטרים במכות אגרוף, וכשהשוטרים ניסו לעוצרו הגיע למקום אחיו החל גם הוא לתקוף את השוטרים תוך שחנק את אחד מהשוטרים בחוזקה והכה אותו. במהלך התקרית, אוהדים השליכו לעבר השוטרים בקבוקי קרח ובקבוקי זכוכית. כתוצאה מהארוע שני לוחמי יס"מ נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה".

אחרי שהשופט אחסאן חלבי צפה בסרטון ממנו עולה כי לכאורה ספגו אלימות מצד השוטרים, שוחררו האחים בהרחקה מכל מגרשי הכדורגל למשך חודש ימים. "בכוונתי להגיש תלונה למח"ש בימים הקרובים ולא אשקוט עד אשר אותם שוטרים ייתנו את הדין על ההתנהגות העבריינית וניצול תפקידם לרעה כלפי חפים מפשע!", אומרת עו"ד שירה ניר.

ממשטרת ישראל לא התקבלה התייחסות לאלימות השוטרים הנראית בסרטונים ולא ברור כיצד האירוע שלטענת המשטרה אירע במהלך משחק באצטדיון הסתיים בהתנהלות האלימה מחוצה לו במהלך חגיגת האליפות. מהמשטרה נמסר בתגובה רשמית: "כל טענה על התנהגות החורגת מן המקובל, ראוי שתיבחן ע"י הגורמים המוסמכים לכך. נמשיך לפעול נגד כל מי שיפר את הסדר הציבורי והחוק וינסה לפגוע בשוטרים, באירועי ספורט ובכל מקום אחר".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully