וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאמינו": התדריך שהוביל ל"אחד ההישגים הגדולים בכדורגל הישראלי"

28.5.2023 / 7:25

בפיגור של שער, כשהשחקנים שפופים, שיחת המוטיבציה של אופיר חיים העירה את הנבחרת בדרך לקאמבק מזהיר: "בדרך כלל אנחנו מועדים בצד המנטלי, אבל הוכחנו שיש פה משהו מיוחד". ההתעניינות בדור תורג'מן גוברת, וגם תומר צרפתי גורף מחמאות

צפו בתקציר

חגיגות אדירות בנבחרת הנוער אחרי ההעפלה לשמינית גמר אליפות העולם עד גיל 20. בירידה להפסקה במשחק שנערך הלילה (בין שבת לראשון) נגד יפן כבר נראה היה שהשחקנים של אופיר חיים בדרך להדחה, אבל אז הגיעה שיחת המוטיבציה של המאמן בחדר ההלבשה. "תפקדנו נורא על המגרש", אמר המאמן לשחקנים, "בואו נחזור לשחק את המשחק שלנו ונחזור לדרך שלנו. אני מאמין בכם מאוד, תאמינו גם".

ואכן, למחצית השנייה הנבחרת עלתה אחרת לחלוטין ולמרות הרחקה של רן בנימין, הצליחה לרשום מהפך אדיר והעפלה היסטורית. דבר נוסף ששימח את המחנה הכחול-לבן הוא שהניצחון על יפן בשילוב התיקו של קולומביה וסנגל, הביא לכך שהנבחרת סיימה במקום השני בבית ונמנעה ממפגש עם ארגנטינה המארחת בשמינית הגמר. החבורה של אופיר חיים תפגוש את אוזבקיסטן למשחק שלפחות על הנייר אמור להיות פחות קשה. כמו כן, המשחק ייערך במנדוסה כך שהנבחרת תישאר במלון בעיר במערב ארגנטינה ולא תחזור לבואנוס איירס.

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת עם המאמן אופיר חיים. ANDRES LARROVERE/AFP, GettyImages
מילים חודרות. השחקנים חוגגים עם אופיר חיים/GettyImages, ANDRES LARROVERE/AFP

בשעות הבוקר (בשעון ארגנטינה) יפעלו בהתאחדות לסגירת מגרש אימונים לקראת המשחק מול האוזבקים. בנבחרת החמיאו לחיים ולצוות שלו על החילופים שבסופו של דבר ניצחו את המשחק, כאשר מלבד המחליפים, גם דור תורג'מן זכה למחמאות גדולות. בנבחרת משוכנעים שהטורניר המצויין של חלוץ מכבי תל אביב, שהעקב שלו הוביל לשער הניצחון של עומר סניור, יגביר בצורה משמעותית את התעניינות בשחקן ששמו כבר נקשר לבנפיקה ליסבון. תורג'מן הוחלף אחרי השער של סניור אחרי שהתלונן על כאבים, אבל בנבחרת הרגיעו וסיפרו שמדובר בכיווץ שרירים, והחלוץ צפוי לפתוח מול אוזבקיסטן.

שחקן נוסף שסחט מחמאות גדולות היה תומר צרפתי, שוערה של מכבי נתניה, שמצטיין לאורך כל הטורניר ואתמול בחלקים גדולים של המשחק "הציל" את הנבחרת מהפסד בטוח.

בעיקר התלהבות בנבחרת מהאופי של השחקנים. "הוכחנו שיש בנו משהו מיוחד", אמר גורם בנבחרת, "בדרך כלל אנחנו מועדים בצד המנטלי, אבל כאן למרות הפסד אכזרי במשחק הפתיחה הצלחנו להעפיל ואתמול זה היה השיא. כל נבחרת אחרת הייתה מתפרקת, אנחנו ככל שהדקות עברו שאבנו עוד ועוד ביטחון בעצמנו. עשינו את זה בניגוד לכל הסיכויים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני נבחרת ישראל דור תורג'מן, תאי עבד חוגגים. מתוך האתר הרשמי של המונדיאליטו, אתר רשמי
לא רק בנפיקה בעקבותיו. דור תורג'מן, במרכז/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של המונדיאליטו

בצוות המקצועי החליטו שלא להעניק לילה חופשי לשחקנים למרות הניצחון ואיפשרו להם לחגוג במלון. בצוות הבהירו שכל עוד הטורניר נמצא בעיצומו, הנבחרת תישאר מקצוענית ולא תאפשר חגיגות מוגזמות. כעת בנבחרת יתכוננו למשחק מול אוזבקיסטן, ממנו רן בנימין ייעדר. בצוות המקצועי ינתחו את המשחקים של האוזבקי שלא מוכרים בלשון המעטה במחנה הישראלי. חיים יבחן את העומס שיש על השחקנים ויקבל החלטה בנוגע להרכב, אבל נכון לעכשיו עושה רושם שלא יהיו שינויים גדולים מדי.

"רשמנו את אחד ההישגים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי", התגאו בנבחרת, אבל הבהירו ש"אנחנו ממש לא רוצים להסתפק בזה ורוצים להמשיך במסע הקסום של הנבחרת הזו שהתחיל במוקדמות היורו, המשיך בגמר היורו ומסתיים בטורניר הזה. נקווה שהוא יסתיים כמה שיותר מאוחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully