וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סונדגרן התארס לזוגתו היהודייה, מכבי חיפה תצרף זר נוסף?

26.5.2023 / 17:31

זוגתו ואם ילדיו של השבדי הסכימה להצעת הנישואים, הירוקים ינסו לשכנע אותה להתאזרח כדי שיוכלו לפעול גם לאזרוחו ובכך לפנות מקום לזר נוסף בסגל

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

בשורה לאוהדי מכבי חיפה? דניאל סונדגרן הציע נישואין לבת זוגו ואם ילדיו, שהצהירה ברשתות החברתיות על הסכמתה להינשא. כידוע, בת זוגו של סונדגרן הינה יהודייה והמשמעות היא שאם אכן יתחתנו, יוכלו השניים בסוף התהליך להוציא אזרחות ישראלית.

במכבי חיפה ניסו לאזרח את השחקן במשך העונה החולפת, אך הוא כאמור לא היה נשוי לבת זוגו ומכאן שלא ניתן היה לקדם את הליך האזרוח. כעת הסיטואציה עשויה להשתנות ומכבי חיפה אולי תוכל לרשום שחקן נוסף בסגל שלה כמתאזרח, אבל המכשול הגדול ביותר עדיין קיים - גם אם וכאשר יתחתנו, על בת זוגו של סונדרן להתאזרח, כי העובדה שהינה יהודיה לא מספיקה לבדה למען קבלת אזרחות עבור המגן השבדי.

מגן מכבי חיפה דניאל סודגרן הציע נישואים. אינסטגרם, צילום מסך
גם זו בשורה למכבי חיפה/צילום מסך, אינסטגרם

במכבי חיפה ינסו כעת לשכנע את המגן, או יותר נכון את אשתו לעתיד, להתאזרח במטרה שיוכלו לפעול בנוסף למען אזרוח דניאל סונדגרן, כך שיוכלו לצרף שחקן זר נוסף לסגל בעתיד.

כידוע, לפחות בשלב זה כל הזרים בסגל מכבי חיפה ימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה ועל כן למכבי חיפה אין מקום לצרף שחקן זר נוסף. אם סונדגרן יקבל אזרחות לפני ה-20 בספטמבר, מכבי חיפה תוכל להתחזק בשחקן זר נוסף לעונת המשחקים הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully