וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירוע מסכן חיים": ערעור הפועל תל אביב נדחה, העונש לא ישתנה

24.5.2023 / 11:50

האדומים טענו לענישה בלתי מידתית, בית הדין העליון בחר שלא להתערב. המשמעות: נותרו הפחתת נקודה בפועל, קנס בסך 50 ש"ח, סגירת שערים 4-5 והפחתת נקודות על תנאי

האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה/רענן ברנובסקי

הערעור שהגישה הפועל תל אביב נדחה והמשמעות היא שהעונש יישאר על כנו, כולל הפחת הנקודה בפועל.

כזכור, הפועל תל אביב עמדה לדין בעקבות עשרות האבוקות שהדליקו אוהדיה בשני מקרים שונים במהלך המשחק נגד עירוני קרית שמונה שבסיומו הבטיחה רשמית את הישארותה בליגת העל. המשחק הופסק בשני המקרים ובית הדין בחר להפעיל עונש על תנאי שעמד נגד המועדון ובעקבותיו הופחתה לקבוצה נקודה בפועל, בנוסף לקנס בסך 50 אלף שקל, סגירת שערים 4-5 לשני משחקי ליגה וכן הפחתת שתי נקודות על תנאי בעונה הבאה על כל התפרעות אוהדים דומה.

האבוקות של אוהדי הפועל תל אביב נגד עירוני קרית שמונה. רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!
העונשים לא ישתנו. אוהדי הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, רענן ברנובסקי

יש לציין שבערעור שהגישו האדומים הם לא ביקשו לבטל את הפחתת הנקודה בפועל שכמובן לא שינתה דבר, אלא לבטל את עונשי סגירת היציעים, הפחתת הנקודות על תנאי ולהקל בקנס שהוטל עליה בטענה ש"מדובר בענישה מחמירה, בלתי מידתית וכזו שסוטה מהענישה שהוטלה בעבר על קבוצות בנסיבות דומות".

דייני בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל הבהירו כי בחרו שלא להתערב בהחלטת בית הדין מכיוון שמדובר באירועים חמורים, מסוכנים ו"מסכני חיים" שבהם היו מעורבים עשרות אוהדים וציינו גם כי להפועל תל אביב עבר עשיר של התפרעות אוהדים בנסיבות דומות ושהמועדון לא הוכיח כי נקט באמצעים כלשהם כנגד אותם אוהדים מתפרעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully