וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מאמינים שאפשר להעפיל לשמינית: "נבוא לנצח את סנגל"

24.5.2023 / 8:57

אופיר חיים ושחקניו מאמינים שהכל עוד פתוח במאבק על השלב הבא במונדיאליטו. שני שינויים על הפרק לקראת המפגש עם אלופת אפריקה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 מסיימת את הכנותיה לקראת המפגש הערב (רביעי, 21:00) עם סנגל במסגרת המחזור השני במונדיאליטו. בנבחרת משוכנעים שביכולתם לנצח את אלופת אפריקה ולעשות צעד משמעותי אל עבר שמינית הגמר, בהנחה שארבע נקודות יספיקו ולכן סימנו את המפגש היום כמשחק מפתח.

"יש בית מאוד צמוד וקשה", כל הנבחרות שוות ומאוד חזקות", אמרו בנבחרת, "נבוא לנצח את סנגל". כזכור, המחזור הפתיחה ישראל נכנעה לקולומביה 2:1 בעקבות שער עם תחילת הדקה ה-90 ואילו אלופת אפריקה נכנעה 1:0 ליפן.

שחקני נבחרת ישראל במונדיאליטו. רויטרס
מאמינים שאפשר להעפיל לשמינית. שחקני הנבחרת במונדיאליטו/רויטרס

אמש ערכו בנבחרת את האימון המסכם ועושה רושם שהמאמן אופיר חיים לא יבצע שינויים משמעותיים לעומת ההרכב שפתח בהפסד לקולומביה. חיים לא תירגל הרכב משוער לקראת המשחק הערב, אך נראה כי בכל זאת יבצע שני שינויים כדי לחלק את הכוחות ולסייע לשחקנים שיש עליהם עומס. חיים הבהיר לשחקנים שהוא סומך עליהם ושהוא משוכנע שביכולתם לנצח את סנגל.

"אנחנו מאמינים בעצמנו ואחרי המשק המאכזב מאוד נגד קולומביה נצטרך להתעשת", אמר שחקן בנבחרת. גם בצוות המקצועי סיפרו שהשחקנים התאוששו מההלם בעקבות ההפסד הדרמטי לקולומביה והוסיפו שניכר על השחקנים שהם מבינים שעליהם להתמקד כעת אך ורק במפגשים עם סנגל ויפן.

הרכב משוער: תומר צרפתי, עילי פיינגולד, סתיו למקין, אור ישראלוב, רוי רביבו, אילי מדמון, רן בנימין, תאי עבד, אחמד סלמן, אריאל לוגסי, דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully