וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תאבד אותו? יהב גורפינקל עשוי לצאת לחו"ל

23.5.2023 / 7:00

האדומים צפויים לממש את האופציה להשאיר את המגן, אבל הוא עשוי לנצל אפשרות יציאה ללא תמורה. קרית שמונה מסרבת לשחרר את חבשי ושכר

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפועל תל אביב צפויה לממש עד סוף החודש את האופציה שיש לה להשאיר את יהב גורפינקל לעונה נוספת, אך זה לא מבטיח לה שהמגן יישאר בשורותיה. חוזהו של גורפינקל כולל סעיף שחרור לחו"ל ללא תמורה הקיץ, כאשר השחקן שניסה את מזלו לפני שנתיים בנורשפינג השבדית שואף לחזור לחו"ל וירצה לבדוק את האפשרויות שעומדות בפניו. גורפינקל היה העונה המגן השמאלי היחיד בסגל של האדומים ומעבר שלו לחו"ל יחייב את המועדון למצוא שני מגנים שמאליים שיתחרו על המשבצת בעונה הבאה.

בנוגע לשחקני רכש פוטנציאליים, השמות של עאיד חבשי, מוחמד שכר, אביב אברהם ולירן סרדל עדיין על הפרק, אך במועדון נתקלים בקשיים לצרפם. בנוגע לחבשי ושכר, איזי שרצקי מסרב עדיין לשחררם ללא תמורה והמועדון נמצא בשיחות עם קרית שמונה בתקוה להגיע לאיזשהו מתווה על מנת לשחררם, אך כרגע הסיכויים לכך לא גבוהים. מכבי נתניה מימשה את האופציה להאריך את החוזה של אביב אברהם בעוד עונה, ואם הוא ירצה לעזוב הקבוצה תדרוש דמי העברה.

יהב גורפינקל, מגן הפועל תל אביב. אריאל שלום
עדיין שואף לצאת לחו"ל. גורפינקל/אריאל שלום

סימני שאלה יש גם לגבי עתידו של דן איינבינדר במועדון. הקפטן לא קיבל הארכת חוזה עד כה וייתכן כי אם זה לא יקרה בימים הקרובים, הוא יחתום בקבוצה אחרת. הפועל חיפה עשויה לתת לו חוזה לשנתיים. קבוצת מינצברג תיכנס רשמית לתפקיד ב-1 ביוני, אך הזמן לוחץ ומחייב מינוי מאמן זר בהקדם על מנת שהוא והצוות שלו יחלו להכיר את הסגל הקיים והכדורגל הישראלי. לעת עתה ניק האמונד ואנשיו עובדים מרחוק מול חן סול, אך זאת לא צורת העבודה האידיאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully