וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר אלטמן חתם לעונה נוספת בהפועל ירושלים, הראל שלום עוזב

22.5.2023 / 18:23

"מרגיש בבית ושמח להישאר", אמר הקשר האחורי. המגן השמאלי שהגיע בגיל 15, נפרד אחרי 9 שנים במועדון: "כותב עם דמעות של גאווה ועצב. הייתה לי הזכות לשחק במועדון האדיר הזה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:5/ספורט1

הפועל ירושלים הודיעה הערב (שני) על הארכת החוזה של תומר אלטמן, שיישיאר במועדון גם לעונת 2023/24. "המשפחתיות וחדר ההלבשה הנדיר פה נתנו לי הרגשה נהדרת", אמר הקשר האחורי. "ככל שהעונה ההיסטורית הזו התקדמה השתלבתי יותר ויותר, אני שמח שיכולתי לתרום לה. אני מרגיש בבית ומאוד שמח להישאר, מודה לצוות על האמון ולקהל על התמיכה בכל מצב. יאללה הפועל!"

שחקן הפועל ירושלים תומר אלטמן. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. אלטמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

הפועל ירושלים נפרדה היום מהראל שלום, שהגיע למחלקת הנוער ב-2014 ועוזב כעת אחרי תשע שנים. בהודעה של המועדון נכתב: "זמן לומר שלום לאחד השחקנים הכי מזוהים עם הפועל, עם הפז"ם הארוך בסגל. יחד המראנו, התגברנו על מכשולים, התאחדנו, צחקנו הרבה, הרגשנו מלא. הראל שלום נפרד מהפועל, וכולנו מבקשים להודות לו ולאחל הצלחה. הדלת כאן נשארת פתוחה בפניך ובינתיים נעודד אותך בפרק הבא, הראל".

שלום אמר: "הגעתי בתור ילד בן 15, חסר ביטחון, למועדון שהתחיל בדיוק כמוני את דרכו. זה לא היה קל, היינו אז בליגה השניה לנוער וירדנו לשלישית, אבל אלה היו במבט לאחור צעדים ראשונים לקידמת הבמה של הכדורגל הישראלי. התאהבתי במקום. עליתי לבוגרים, זכיתי להיות קפטן לשנה, להיות שותף לעלייה לליגת העל, להישרדות בליגה בעונה שעברה ולהישג ההיסטורי של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הראל שלום, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"הדלת נשארת פתוחה". שלום/ברני ארדוב

המגן השמאלי הוסיף: "אני רוצה להודות לשי אהרון על האמונה בי מההתחלה, לליאור זדה אצלו עשיתי את צעדי הראשונים בבוגרים, לזיו אריה שהפך אותי לשחקן הרבה יותר טוב ומגוון, לצוות המדהים ומעל כולם - גולן חרמון. האיש שתמיד היה שם בשבילי ואני חייב לו את חיי המקצועיים. ולכם, אוהדים יקרים. אני כותב עם דמעות של גאווה ועצב. היתה לי הזכות לשחק במועדון האדיר הזה ולהיות שותף מלא בו. אוהב אתכם ואסיר תודה. בטוח שנתראה עוד בעתיד, הראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully