וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פתח תקוה גייסו כ-2.3 מיליון שקלים, ומאמינים שיגיעו ל-4 מיליון

22.5.2023 / 8:46

שביעות רצון מקצב הגיוס, שישפיע באופן ישיר על תקציב הקבוצה. אלמוג בוזגלו ואבי ריקן בין המועמדים להגיע לעולה החדשה

אוהדי הפועל פתח תקוה חוגגים עלייה לליגת העל/אסף בילגורי

אוהדי הפועל פתח תקוה שברו את שיא הגיוסים שלהם בכל הזמנים, כאשר גייסו עד כה סכום של כ-2.3 מיליון שקלים לתקציב הקבוצה בעונה הבאה, מתוכם כ-350,000 שקלים רק אתמול. מדובר בסכום שיא עבור עמותת הכחולה, כאשר השיא הקודם, בעונה שעברה, עמד על 2.1 מיליון שקלים.
במועדון הציבו יעד ראשוני לגיוס של 3 מיליון שקלים, אך בפתח תקוה מאמינים כי יוכלו העונה אף להגיע לארבעה מיליון שקלים.

חלק משמעותי מהגיוס של האוהדים בקיץ הזה הגיע בעקבות הצטרפות למסלול "כסף" בעמותת הכחולה, בעלות של 2,000 שקלים, כאשר המקומות ביציע הכסף למשחקי הקבוצה בעונה הבאה הסתיימו, לאחר ש-700 מנויים נרכשו ליציע זה. בימים הקרובים יאפשר המועדון לאוהדים "לוותר" על מקומם ביציע הכסף לטובת היציע המזרחי, אליו יעברו אוהדי הפועל פתח תקוה בעונה הבאה, על מנת לאפשר לאוהדים נוספים לרכוש מנוי ליציע הכסף.

עד כה הצטרפו לעמותת הכחולה 967 חברים לקראת העונה הבאה, כאשר במועדון צופים כי לפחות 1,500 חברים יצטרפו בסופו של דבר ויבססו את מעמדה של הפועל פתח תקוה כקבוצת האוהדים הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי. על מנת לעודד את האוהדים להצטרף לעמותה כבר בשלב מוקדם של הקיץ, יעניקו במועדון מארז מתנה מיוחד לכל חבר שיצטרף לכחולה עד ה-10.6.

אוהדי הפועל פתח תקוה. דני מרון
תוספת משמעותית לליגה. אוהדי הפועל פתח תקוה/דני מרון

בנוגע להכנות בעונה הבאה, מאמן עופר טסלפפה, שצפוי לחתום רשמית לעונה נוספת בימים הקרובים, יחד עם ראש מערך הסקאוטינג ופיתוח השחקנים במועדון, אוהד אפרת, כבר החלו בהכנות לעונה הבאה, כאשר מתן גושה, רן ואתורי, עידן ורד, רז שטיין ובר נאווי מחזיקים בחוזה לעונה נוספת. בנוסף אליהם בקבוצה סימנו את אבי ריקן ואת אלמוג בוזגלו כמועמדים להגיע לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully