וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושאלים ינסו להרשים את דגו, החזרה לפעילות: ב-10 ביוני

22.5.2023 / 9:10

המאמן החדש של מכבי חיפה יבדוק באימוני הפתיחה מי מתאים לסגל. מאמץ לקדם את עסקאות שוראנוב, אברג'ל ובטובינסיקה

חגיגות האליפות של מכבי חיפה/צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: אביעד בלילי

עוד לפני ששחקני ואנשי מכבי חיפה הצטרפו לכ-60 אלף אוהדים שחגגו את האליפות מחוץ לאצטדיון סמי עופר, הם התאספו לאירוע קבוצתי במועדון הזאפה. המאמן העוזב ברק בכר נאם, דמע וריגש את הנכוחים. "המועדון הוא מעבר לכל שחקן כזה או אחר ולכל מאמן כזה או אחר", אמר בכר, "מה שמאפיין את המועדון הזה היא האנרגיה של כולם - וזה כולל כולם".

בכר הוסיף: "המשפחה הזו חיבקה אותי ואת הצוות מהשנייה הראשונה. חיבוק של משפחה יכול להיות גם מסוכן כי הוא יכול להיות חיבוק דב, אבל ברגע שהדברים מתחברים טוב ונכון החיבור הזה נהיה עוצמתי מאוד. אהבה אמיתית שהילד שגדל בצרופה לא יכול היה לחלום על דבר כזה ולכן ההחלטה לעזוב הייתה מאוד מאוד קשה. משפחה אמיתית לא באמת עוזבים. אפשר להתפתח, להגשים את החלום ולצאת לאתגרים חדשים. בסופו של דבר זה כמו ילד שעוזב את הבית, יוצא ללמוד לעבוד ולחקור את העולם - אבל בסוף זה נשאר הבית".

ענאן חלאילי, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בחיפה מתלבטים איך לקדם אותו בעונה הקרובה. חלאיילי/מאור אלקסלסי

לאחר תום עידן בכר יחל המאמן החדש מסאי דגו בהכנות לעונה הבאה. הירוקים צפויים לחזור לפעילות ב-10 ביוני כאשר חלק מהמושאלים יוזמנו לפתיחת האימונים, ינסו להרשים ולאחר מכן יוחלט לגבי עתידם. בנוסף, חלק מהשחקנים מקבוצת הנוער צפויים לפתוח את האימונים.

אחד השחקנים לגביו קיימת ההתלבטות הוא ענאן חלאיילי, שהציג אתמול יכולת גבוהה במדי נבחרת ישראל עד גיל 20 במונדיאליטו (הפסד 2:1 לקולומביה). חלאיילי מוערך מאוד ונחשב להבטחה, אך ישנה התלבטות האם נכון להשאיר אותו בקבוצה הבוגרת במעמד של חלוץ רביעי או לתת לו לשחק עונה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. בקבוצה רוצים להשלים במהרה את עסקאות אריק שוראנוב ולורן אברג'ל, וכמו כן להגיע לסיכום עם פמליקאו על רכישתו של דילן בטובינסיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully