וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנבחרת: "למרות ההפסד, אנחנו מלאי אמונה שנעלה לשמינית הגמר"

22.5.2023 / 8:30

אופיר חיים מיהר לאסוף את השברים אחרי ההפסד הדרמטי לקולומביה, במשחק בו ישראל הייתה עדיפה: "אם נשחק בהמשך כמו ששיחקנו היום, נעלה שלב". ביום ד': משחק נגד סנגל שהפסידה ליפן

תקציר גביע העולם עד גיל 20: ארגנטינה - אוזבקיסטן 1:2/ספורט1

אכזבה גדולה בנבחרת ישראל עד גיל 20 אחרי ההפסד הדרמטי לקולומביה במשחק הראשון במונדיאליטו. פנדל של דור תורג'מן בדקה ה-57 העלה את הכחולים ליתרון, אבל קולומביה השוותה עם פנדל משלה בדקה ה-74 וכבשה שער ניצחון בדקה ה-90. 1:2 בסיום.

אחרי המשחק שוחח המאמן אופיר חיים עם השחקנים וניסה לעודד אותם. "זה טורניר ויש עוד שני משחקים בשלב הבתים, אם נשחק כמו ששיחקנו היום, אנחנו נעלה שלב, אל תורידו ראש, אני גאה בכם מאוד", אמר המאמן בחדר ההלבשה.

16 נבחרות מתוך ה-24 שמשתתפות בשלב הבתים, יעלו לשמינית הגמר ולכן ישראל עדיין רחוקה מלומר את המילה האחרונה. אתמול הנבחרת של חיים הייתה עדיפה במשך דקות ארוכות ורק יכולת גבוהה של שוער קולומביה מנע שערים נוספים וניצחון כחול.

מאמן נבחרת הנוער של ישראל, אופיר חיים. רויטרס
עודד את השחקנים אחרי תצוגה טובה שהסתיימה באכזבה. חיים/רויטרס

ישראל תשחק נגד סנגל ביום רביעי ב-21:00 ומול יפן ביום שבת ב-00:00. אתמול הנבחרת האסייתית ניצחה את האפריקאית 0:1 והיא וקולומביה עם שלוש נקודות בראש בית ג'.

"למרות ההפסד, באמת יש אמונה שאפשר לעשות את זה ולעלות לשמינית הגמר" אמרו בנבחרת. האכזבה הגדולה של אנשי הנבחרת היא לאור התחושה שהיה אפשר ואפילו צריך לנצח את המשחק ושהחניכים של חיים היו טובים יותר מהקולומביאנים. " החמצנו המון ופספסנו הזדמנות גדולה", אמר אחד השחקנים, "חבל שמשחק שאנחנו הרבה יותר טובים נגמר בהפסד כואב".

בנבחרת שיבחו את רוי רביבו וענאן חלאיילי, שבלטו מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully