וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים מאוכזב: "לא נפלנו מהם, הגענו ליותר מצבים מסוכנים"

21.5.2023 / 23:19

מאמן הנבחרת עד גיל 20 סיכם את ההפסד הכואב לקולומביה בפתיחת המונדיליטו: "יש להם שחקנים מוכשרים שעוד ידברו עליהם בעולם, השוער שלהם סיפק עצירות שהרבה זמן לא ראיתי, לא אמרנו את המילה האחרונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

נבחרת ישראל עד גיל 20 ערכה הערב (ראשון) את הופעתה הראשונה וההיסטורית במונדיאליטו, ולמרות שנראתה טוב ברוב שלבי המשחק, יצאה בידיים ריקות בתום הפסד 2:1 כואב לקולומביה. סגנית אלופת אירופה הוליכה מפנדל של דור תורג'מן, אך הדרום אמריקאים איזנו עם פנדל משלהם והפכו עם שער ניצחון בדקה ה-90.

לאחר הדרמה בפתיחת בטורניר בארגנטינה, הנבחרת כבר מביטה קדימה לעבר המשחקים הבאים מול סנגל ויפן. ישראל תבטיח את מקומה בשמינית הגמר אם תצליח להשיג את אחד משני המקומות הראשונים, בעוד ארבע משש הנבחרות בעלות המאזן הטוב ביותר מאלה שסיימו במקום השלישי יעלו גם הן.

אל ים קנצפולסקי, שחקן נבחרת הנוער במונדיאליטו. רויטרס
הפסד כואב. קנצפולסקי/רויטרס

מאמן הנבחרת אופיר חיים סיכם את הופעת הבכורה: "אני מאוד מאוכזב. שיחקנו נגד נבחרת מצוינת, יש להם שחקנים מוכשרים שעוד ידברו עליהם בעולם. לא נפלנו מהם, היינו יותר טובים והגענו ליותר מצבים מסוכנים. במצב של 0:1 הגענו למצב של 100 אחוז ולא כבשנו, לא אמרנו את המילה האחרונה. עד השער היינו עדיפים בהרבה, הגענו לשלושה-ארבעה מצבים מצוינים לעשות 0:2. כשהחמצנו הם הבקיעו גול משום מקום, אבל אני מאוד גאה בנבחרת הזאת, בשחקנים, ראו פה נבחרת מצוינת. לצערי לא הצלחנו לנצח והנקודה היתה חשובה, אבל אמרתי לשחקנים - ניצחון או הפסד, אלה דברים שיכולים לקרות. הדבר החשוב הוא שראו שיש כדורגל בישראל, יש כדורגל מצוין. לא סתם אנחנו סגני אלופת אירופה, וראינו את זה".

"אחרי שהבקענו את שער היתרון, באופן טבעי הלכנו אחורה", הוסיף המאמן, "הם עוד צעירים, נעבוד על זה. אחרי ההחמצה של תורג'מן עבר המומנטום. השוער שלהם סיפק כמה עצירות שהרבה זמן לא ראיתי. לא באנו להתבטל, הראינו שיש כדורגל בישראל ואנחנו עם הפנים קדימה לסנגל".

על המשחק ביום רביעי אמר: "באים לנצח. יש עוד שני משחקים, לא חייבים לעלות מהמקום הראשון, המטרה שלי היא לעלות. צריך להתאושש, זה הכי חשוב. לשכוח מההפסד המאכזב הזה, להרים את הראש. באנו במטרה לעלות לשמינית, אני מקווה מאוד שנצליח לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully