וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה נוטה להשאיר את מוחמד קמארה, סוטיריו מתנדנד

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 14:45

בקבוצה ממשיכים לגבש את הסגל לעונה הבאה: וביקובאס ושצ'קיץ' יעזבו, אנטואן עשוי להישאר, בצוות עדיין מקווים לצרף את בירם כיאל ולהשאיר את יוספי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.5/ספורט1

הפועל חיפה נוטה להשאיר את מוחמד קמארה בקבוצה לעונה נוספת. קמארה, שהגיע בתחילת העונה, לא הציג את היכולת שציפו ממנו אך לקראת סוף העונה החל להשתפר משמעותית ובצוות המקצועי נוטים לנסות ולהשאירו בקבוצה עונה נוספת.

בקבוצה ידונו עם השחקן על השארתו בקבוצה וההערכה של גורמים המעורים בפרטים שאכן השחקן הליברי ימשיך לעונה נוספת בחיפה. בסוף השבוע תתקיים גם פגישה בנוגע לקארנז'י אנטואן, ולאחריה יוחלט האם החלוץ מהאיטי שהגיע בחודש ינואר יישאר לעונה נוספת.

חלוץ הפועל חיפה מוחמד קמארה. מאור אלקסלסי
השתפר ככל שהעונה התקדמה. קמארה/מאור אלקסלסי

מי שלא יישארו הם ארווידאס נוביקובאס ואלכסנדר שצ'קיץ', ובנוגע לקונסטנטיוס סוטיריו יש עדיין התלבטות. אם קבוצתו הקרפיסאית תשחרר אותו בחינם ייתכן והבלם יישאר בסופו של דבר לעונה נוספת בקבוצה.

בגזרת הרכש, בחיפה ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה וזאת לאחר החתמתו של גיא מלמד. הבעלים יואב כץ הבהיר שמרבית עיסוקיו כרגע הם בנושא מתחם האימונים בקריית חיים אך בצוות המקצועי עוסקים בחיזוק. השם הבולט הוא כמובן של בירם כיאל אך בשלב זה עדיין אין התפתחויות. בנוסף בחיפה מחכים להחלטה של הפועל באר שבע בנוגע לתומר יוספי. בחיפה מעוניינים מאוד שהשחקן ישחק עונה נוספת במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully