וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים צפויה להיפרד מבוטאקה, שביעות רצון מהחתמת יאו

18.5.2023 / 17:01

הקונגולזי ככל הנראה יעזוב, במועדון יחפשו שני שחקנים לחלק הקדמי במטרה לשפר משמעותית את המספרים. סדריק דון יישאר בתור הזר השישי

תקציר: מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על הפועל ירושלים/ספורט1

קשר הפועל ירושלים, ג'ורדן בוטאקה, לא צפוי להמשיך במועדון בעונה הבאה. שילוב של יכולת מקצועית ושכרו הגבוה הובילו להחלטה המסתמנת, כאשר במועדון מכוונים לצירוף שני שחקנים לחלק הקדמי, כנף וחלוץ שיספקו מספרים טובים יותר מבוטאקה וטוגי. יחד עם זאת, במועדון לא פוסלים את בוטאקה באופן סופי והדברים תלויים גם בשחקני הכנף שיצליחו לאתר.

בנוגע לגיא בדש, במועדון מבינים כי הוא צפוי להמשיך הלאה לחוזה הגדול בקריירה וגם להשתדרג מקצועית ומפרגנים לו על כך. לבדש יש הצעות מהמועדונים הגדולים בארץ ומחו"ל והוא יקבל החלטה סופית בקרוב.

ג'ורדן בוטאקה שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ינסו למצוא חיזוק טוב יותר להתקפה. בוטאקה/ברני ארדוב

שביעות רצון גדולה הייתה במועדון עם החתמתו של אלוז' יאו לשנתיים נוספות, כאשר במועדון כבר היו משוכנעים כי יאבדו אותו לגדולות או לחו"ל. למעשה, הקבוצה השלימה את הישארות מרכז ההגנה עם אדליי, באצ'ו ויאו, היא עם ארבעה זרים חתומים כבר בחודש מאי ונותר לה לצרף שחקן נוסף להתקפה.

מכאן שסדריק דון יישאר בקבוצה כזר השישי. הוא הזר השלישי שעולה מקבוצת הנוער לבוגרים בחמש השנים האחרונות, משהו שלא קרה באף מועדון בישראל. כארם זועבי ונאוף בזיע צפויים לקבל יותר דקות בעונה הבאה, כאשר במועדון יכוונו למטרה דומה - הגעה לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully