וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים לאוהדי בית"ר לגמר, פריידיי נטש את האימון

17.5.2023 / 14:00

הירושלמים מכרו את הכרטיסים לקרב על התואר, החלוץ עדיין בספק והאפשרות שיצטרך לקבל זריקה נלקחת בחשבון. ינון אליהו מועמד להגיע

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

שישה ימים לפני המפגש מול מכבי נתניה בגמר גביע המדינה, בית"ר ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי אזלו כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדיה. כזכור, במועדון החליטו להקדים את פתיחת מכירת המנויים לעונה הבאה, כאשר הטריגר הוא זכאות לכרטיסים לגמר בשבוע הבא.

עם סיום מכירת הכרטיסים לגמר, בבית"ר הוסיפו כי מכירת המנויים וחידושם תתחדש בהמשך: "מודים לכל המנויים החדשים אשר הביעו את אמונם בקבוצה ובמועדון ומודעים לכך שהביקוש גדול מההיצע". מעבר לכך, המועדון והעירייה יארגנו אירוע הקרנה לגמר, באצטדיון טדי, כאשר הכניסה אליו תהיה ללא תשלום.

פרד פריידיי, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
סימנים מדאיגים. פריידיי/דני מרון

בצד המקצועי, פרד פריידיי ערך היום אימון ראשון עם הקבוצה ונטש אותו לפני הסיום, כך שעדיין לא ניתן לומר כי יהיה כשיר לגמר הגביע. בכל מקרה, החלוץ ימשיך לעבור טיפולים כאשר גם האפשרות שיצטרך לקבל זריקה נלקחת בחשבון.

במועדון ימשיכו את ההכנות לעונה הבאה רק לאחר גמר הגביע, על מנת לא ליצור מתיחויות מיותרות מול שחקנים בקבוצה. מבועדון יגישו לאבישי כהן הצעה לשנתיים בתקווה שיסכים, כשמקביל נבדקות אופציות נוספות. אחת מהן היא זו של ינון אליהו ממכבי חיפה, כשהמאמן יוסי אבוקסיס רוצה שני מגנים ראויים בכל צד בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully