וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריידיי ערך אימון קל, בבית"ר ירושלים אופטימיים שיחזור לגמר

16.5.2023 / 18:01

החלוץ מאוד רוצה לשחק מול מכבי נתניה וינסה לשוב לאימונים מלאים, בקבוצה מאמינים שיוכל לעלות מהספסל בשבוע הבא. העירייה הודיעה על הקרנה חגיגית של גמר גביע המדינה באצטדיון טדי ללא עלות

תקציר חצי גמר גביע המדינה: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:3/ספורט 1

בבית"ר ירושלים אופטימיים לגבי כשירותו של פרד פריידיי לגמר גביע המדינה בעוד שבוע נגד מכבי נתניה באצטדיון חיפה. החלוץ חזר היום (שלישי) לאימונים קלים, ומחר אמור להצטרף לאימונים עם הקבוצה אחרי שבוע שבמהלכו עבר טיפולים בעקבות הרגישות בשריר.

פריידיי, שבחצי הגמר עלה כמחליף וכבש בניצחון על מכבי תל אביב, עושה מאמצים כדי לחזור בזמן ומאוד רוצה להשתתף בגמר הגביע. התכנון היה לפתוח איתו בגמר על חשבון יון ניקולאסקו, אבל בעקבות הפציעה גם אם יהיה כשיר הוא יפתח על הספסל.

פרד פריידי בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
עשוי לשחק בגמר. פריידיי/מאור אלקסלסי

בכל הנוגע למכירת הכרטיסים לגמר הגביע, הביקוש בשיאו. עד עתה נמכרו כ-6,500 מנויים לעונה הבאה, מהם 4,000 מנויים חדשים של אוהדים שלא היה מנוי ברשותם לעונה זו, ומכיוון שכל אוהד בעל מנוי לעונה הנוכחית או לעונה הבאה רשאי לקנות כרטיס לגמר הגביע, ספק גדול אם יישארו כרטיסים פנויים לאוהדי הקבוצה שלא רכשו מנוי או בכוונתם לרכוש מנוי לעונה הבאה.

לטובת האוהדים שלא יצליחו להשיג כרטיסים לגמר, תתקיים הקרנה של המשחק על גבי מסכי ענק באצטדיון טדי. הכניסה לאירוע שבאחריות עיריית ירושלים, החברה העירונית 'אריאל' ובית"ר ירושלים תהיה חופשית. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בעקבות הביקוש הגדול ועל מנת לאפשר לכל אוהד, מקטן עד גדול, לצפות במשחק הגמר גביע, עיריית ירושלים תפתח את אצטדיון טדי בחינם לכל מי שירצה להגיע. אני מזמין את כולם להגיע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully