וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגות בסכנה? במועצת עיריית חיפה דורשים דיון להעברת התקציב

16.5.2023 / 17:15

ראש עיריית חיפה פנתה לחברי מליאת מועצת העיר בבקשה לאשר תקציב מיוחד לחגיגות האליפות של הירוקים והדבר גרר תרעומת מכיוון שהתקציב ל-2023 עדיין לא אושר. אם המליאה לא תאשר את התקציב המיוחד, החגיגות לא יוכלו להתקיים

מכבי חיפה חוגגת אליפות/צילום: שלמה וייס | עריכת וידאו: ניר חן

ראש עיריית חיפה עינת קליש מעוניינת לערוך חגיגות אליפות ביום ראשון ברחבת האצטדיון ביחד עם שחקני האלופה מכבי חיפה ואנשי המועדון, אלא שלוואלה! ספורט נודע שהחגיגות עומדות בסימן שאלה גדול.

קליש ביקשה מחברי מליאת מועצת העיר לאשר תקציב מיוחד לקיום החגיגות, אולם הבקשה הביאה לתרעומת אצל חלק מחברי מועצת העיר וזאת על רקע העובדה שתקציב 2023 עדיין לא אושר. חברת המועצה שרית גולן אישרה את התקציב המיוחד, אך דורשת במקביל התכנסות לדיון לתקציב לשנת 2023 וכתבה לראש העיר בין היתר:

"עינת קליש שלום רב, זה חמישה חודשים את מונעת באופן מכוון כינוס ישיבת מועצה מיוחדת לאישור ספר תקציב לשנת 2023 ומאז העיריה מתנהלת בתקציב 1/12, מה שמסכל עבודה תקינה שוטפת כמו למשל חידוש רשיונות לנט המשפט ועוד. יתרה מכך, שינויים רבים יכולים להיעשות רק מתקציב מילואים שמסתכם ב 51 מליון שקלים. נותרו בו כשני מליון בלבד שאמורים להספיק לנו עד שאת תחליטי להתעשת ולקיים דיון בספר התקציב.

אוהדי מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגות האליפות בספק גדול, כרגע. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

"המשמעות העיקרית הנוגעת לעניין כאן כי כל עוד אין תקציב תמיכות לספורט, הרי שלא ניתן יהיה לחלקם לעמותות הספורט השונות, רובן חיות על תקציבים אלו כדוגמת הפועל חיפה בכדורסל שאף שיחקה בליגה האירופאית השנה. נוצר מצב שהתנהלותך עולה לכדי אפליה ממשית כאשר בעוד את מראה תמיכה נלהבת בקבוצת כדורגל אחת, את מביאה לפגיעה אנושה בשאר קבוצות הספורט בכל התחומים!. הגדלת לעשות כאשר הפצת כבר הודעת דוברות על האירוע כאילו הוא ביוזמתך עוד לפני שהבשילו התנאים לכך כמו גם בחינת המקורות התקציביים.

"לסיכום, עיינתי בבקשה ואני מאשרת את התקציב בשמחה רבה ובגאווה גדולה עבור חגיגות לקבוצה החיפאית שעושה היסטוריה וזוכה באליפות שלישית ברציפות. עם זאת ועל מנת לייצר מראית שוויון ומנהל תקין כלפי כל קבוצות הספורט, אישור זה מותנה בכך שבמקביל תורי על כינוס ישיבת מועצה בתוך שבועיים ימים לטובת אישור תקציב עירוני לשנת 2023 אשר יאפשר לנו לחלק את תקציב תמיכות הספורט לכל הקבוצות ולעירייה לפעול כיאות ולא בשיטת ה"סלמי" שפוגעת בשירות לתושבים".

תגובת עיריית חיפה תובא לכשתתקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully