וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב על הפרק: אביב אברהם מועמד להפועל תל אביב

16.5.2023 / 16:19

אחרי הניסיון לצרפו בינואר, האדומים עשויים לפנות בשנית לקשר מכבי נתניה. המועדון הודיע שחוזהו של חיים סילבס לא יוארך: "פנינו לכיוון שונה מבחינה מקצועית"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפועל תל אביב נפרדה היום (שלישי) מחיים סילבס, כאשר פרסמה הודעה שבה אישרה כי חוזהו לא יואך, אבל במקביל לחיפוש אחר מאמן חדש גם עובדים ניק האמונד והצוות שלו על בניית הסגל לעונה הבאה.

אחד השמות שעומד על הפרק הוא אביב אברהם, קשר מכבי נתניה. במועדון רצפו לצרפו כבר בינואר, אך בקשת מכבי נתניה לקבל בתמורה את יהב גורפינקל גרמה לנפילת העסקה. כעת עשויים האדומים לנסות בשנית לצרף את אברהם.

מאמן הפועל תל אביב חיים סילבס. מאור אלקסלסי
ימשיך לאתגר אחר. סילבס/מאור אלקסלסי

ובחזרה לסילבס. כזכור, המאמן התחיל את העונה בבני סכנין ופוטר בפגרת המונדיאל. באמצע ינואר הוא מונה למאמן הפועל תל אביב במקום סלובודן דראפיץ' וב-16 משחקים הוביל את הקבוצה ל-5 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים (21 נקודות מ-48 אפשריות).

"הבוקר התקיימה פגישה בין המאמן חיים סילבס למנהל מחלקת הכדורגל של המועדון, חן סול. בשיחה, חן הביע את הערכתו והודה למאמן על עבודתו בקבוצה בחודשים האחרונים. חן הסביר לחיים שבשלב זה המועדון פונה לכיוון שונה מבחינה מקצועית - וכי חוזהו לא יוארך בעונה נוספת", נכתב בהודעת המועדון על סיום דרכו.

סילבס אמר: "אני עוזב את הפועל תל אביב בגב זקוף ובידיעה כי הצלחתי במשימה אשר לשמה הגעתי בינואר האחרון. הייתה שיחה חיובית ועניינית, דרכינו אמנם נפרדות בשלב זה - אבל הדלת פתוחה ובעיקר הלב. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד שהיה לצידי ורצה בהצלחתנו. להנהלת המועדון, לצוות ולשחקנים, רק אנחנו יודעים מה עברנו וכמה היה קשה להתמודד עם הסיטואציה. תודה לקהל האדיר של הפועל תל אביב, על התמיכה והתצוגות המרשימות שריגשו באופן שלא ייאמן. תמיד תהיו בלבי".

מנהל מחלקת הכדורגל, חן סול: "אני מודה לחיים על התקופה במועדון. אנו נפרדים עם הרבה כבוד והערכה על עבודתו ותרומתו למערכת. חשוב לציין שחיים עמד במשימה שהוצבה בפניו כשחתם בקבוצה, לאחר שהגיע בתקופה קשה, עם חוסר ודאות וחוסר יציבות מקצועית - והצליח לייצב את השורות. אני מאחל לחיים הצלחה רבה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully