וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ מונה למאמן בני יהודה. מיכאל זנדברג ישמש כעוזרו?

15.5.2023 / 15:16

מאמן חדש לקבוצה משכונת התקווה: "לכולנו יש מטרה אחת - לחזור למקום הטבעי בליגת העל". זנדברג קיבל הצעה אך טרם החליט. לפחות 15 שחקנים יוחלפו

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.5/ספורט1

בני יהודה הודיעה היום (שני) על מינויו של עומר פרץ למאמן הקבוצה בעונה הבאה. "אני גאה לחתום בבני יהודה, מועדון עם מסורת, עם תארים, ועם קהל שראוי לחזור לימים הגדולים. לכולנו יש מטרה אחת השנה: להחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל", מסר פרץ אחרי שחתם. "יש לנו הרבה עבודה במהלך הפגרה על בניית הקבוצה, ואני מאמין שביחד עם ההנהלה והצוות המקצועי שיש כאן, נוכל להחזיר את הגאווה לשכונה".

מי שעומד מאחורי מינוי עומר פרץ הוא אלירן עובד, האיש החזק בבני יהודה שמאמין מאוד בפרץ וביכולות שלו להוביל את השינוי המיוחל בקבוצה. אבל יותר מהכל, הקבוצה צפויה להחליף לפחות 15 שחקנים ועל אף השקעה כספית גדולה שצפויה בעונה הבאה, היא למעשה תיבנה קבוצה מחדש.

מיכאל זנדברג קיבל הצעה לשמש כעוזרו, אך עדיין לא נתן תשובה חיובית. כוכב העבר בוחן גם הצעה ממכבי תל אביב ואמור להחליט בשבועיים הקרובים.

עומר פרץ מונה לתפקיד מאמן בני יהודה. בני יהודה, אתר רשמי
עומר פרץ ינסה להוציא את בני יהודה לדרך חדשה/אתר רשמי, בני יהודה

כזכור, בני יהודה הודיעה עוד לפני הסיום העונה כי המאמן הקודם, אלישע לוי, יסיים את תפקידו. הקבוצה משכונת התקוה שבתל אביב העפילה בעונה החולפת לפלייאוף העליון בליגה הלאומית, אבל סיימה במקום השמיני וספגה 13 שערים בשני משחקים נגד העולות מפתח תקוה - 7 ממכבי ו-6 מהפועל, ששתיהן חגגו על הכתומים את חזרתן לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully