וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה אליפות בסטייל: "הלב שלנו לא מספיק חזק לעוד דרמה"

15.5.2023 / 11:20

הירוקים מנסים לנטרל את רעשי הרקע ונחושים להבטיח את התואר מול מכבי נתניה (20:30) למרות החיסורים הרבים ועל אף הבשורות שעשויות להגיע מבלומפילד: "מגיע לנו ולקהל לקחת אליפות אחרי ניצחון". בכר מתלבט: מעבר לשלושה בלמים, או ג'אבר בהרכב

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (שני, 20:30) מול מכבי נתניה. אחרי כמה מעידות במשחקי מפתח העונה, הירוקים רוצים להבטיח הערב סופית את האליפות השלישית ברציפות.

בקבוצה יודעים שהפסד של הפועל באר שבע למכבי תל אביב יעניק להם בכל מקרה את האליפות הערב מבלי שלמשחק מול נתניה תהיה חשיבות, אך בקרב השחקנים והצוות המקצועי בחיפה הבהירו שהם כלל לא מתייחסים למפגש שייערך במקביל בבלומפילד.

"אין לנו מה להתייחס למשחק הזה כי הוא לא משמעותי עבורנו אם ננצח", אמר שחקן בקבוצה, "היום הכל תלוי בנו בלי חישובים של גורמים אחרים. נגיע כדי לנצח, כי מגיע לקהל שלנו ולנו לקחת את האליפות אחרי ניצחון".

דיא סבע, דולב חזיזה, מוחמד אבו פאני שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
למי אכפת מהחיסורים? אבו פאני, חזיזה וסבע/מאור אלקסלסי

ברק בכר יחסר לא מעט שחקני מפתח. עבדולאי סק, עלי מוחמד ומאוויס צ'יבוטה מורחקים בעקבות אירועי טרנר ודניאל סונדגרן ועומר אצילי בחוץ בשל צבירת כרטיסים צהובים.

בשל כך בכר עשוי לעלות במערך של שלושה בלמים. אם הוא לא יעלה זאת בסופו של דבר, מחמוד ג'אבר עשוי להיכנס להרכב. למרות החיסורים, בחיפה הבהירו שאין תירוצים ושהם נחושים להבטיח את האליפות הערב. "רוצים כבר את האליפות וצריכים לסיים את זה היום", אמר שחקן בקבוצה. "הלב שלנו לא כזה חזק בשביל עוד דרמה, אז אנחנו צריכים להגיע מפוקסים ונחושים כדי לסיים את הסיפור הערב".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully