וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת פרידה בגמר? מאמן בון צפוי לעבור בעונה הבאה לפריז

14.5.2023 / 14:30

תומאס איסאלו הפיני, שיתמודד הערב (21:00) נגד הפועל ירושלים על הזכייה בליגת האלופות, מיועד להחליף את וויל וויבר במועדון העולה מצרפת

אוהדי הפועל ירושלים במפגן תמיכה במלאגה לפני גמר ליגת האלופות של פיב"א/צילום: יהודה שוחט. עריכת וידאו: ניר חן

תומאס איסאלו הוא האיש שעומד בין הפועל ירושלים ואלכסנדר דז'יקיץ' לבין זכייה בליגת האלופות. הערב (ראשון, 21:00) יצעיד המאמן הפיני את טלקום בון להופעה היסטורית בגמר האירופי, אבל מתברר שהוא לא יישאר כדי להוביל את הקבוצה הגרמנית להצלחות נוספות.

איסאלו, שנבחר בסוף השבוע למאמן העונה ב-BCL, צפוי לעבור לפרויקט השאפתני של פריז באסקטבול ולהחליף על הקווים את וויל וויבר. הוא זכה להתעניינות גם מוולנסיה, אבל נראה כי הסבירות הגבוהה ביותר היא שיעבור לצרפת.

מאמן טלקום בון טומאס איסאלו. ליגת האלופות, אתר רשמי
צפוי לגזור קופון על העונה המצוינת של בון. תומאס איסאלו/אתר רשמי, ליגת האלופות

העונה הנוכחית היא השנייה של איסאלו (40) בבון, והוא הצעיד אותה למקום הראשון בליגה הגרמנית עם מאזן מרשים של 2:32. בזירה האירופית עומדים הוורודים על 14 ניצחונות ב-16 משחקים לפני הגמר.

פריז, שעל פי התוכניות עשויה להשתלב ביום לא רחוק ביורוליג, הודחה ברבע גמר היורוקאפ ומדורגת במקום השמיני בליגה הצרפתית. המחזור האחרון בעונה הסדירה ייערך ביום שלישי, ומקומה בפלייאוף עדיין לא מובטח. אם תצליח לשמור עליו, היא תפגוש בסדרת רבע הגמר את מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully