וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי הירידה: קרית שמונה מחכה לשרצקי, קהת וסבאי ימשיכו?

14.5.2023 / 8:21

בקבוצה ממתינים למוצא פיו של הבעלים שיכריע אם להישאר. חלק גדול מהסגל יעזוב, אלון זיו המועמד המוביל להחליף את דראפיץ'

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

תחושות קשות בעירוני קרית שמונה, למרות שהקבוצה נפרדה אתמול (שבת) מליגת העל עם ניצחון 2:3 על בית"ר ירושלים. בסיום היה קשה לאנשי המועדון להסתיר את האכזבה, כאשר סימן השאלה הגדול הוא סביב המשך דרכו של הבעלים איזי שרצקי. במועדון רוצים לדעת האם שרצקי ימשיך או לא כדי להבין איזו קבוצה יבנו בליגה הלאומית.

בכל מקרה בקבוצה בונים על שחקנים צעירים כמו יאיר מרדכי, מוחמד אבו רומי ואריאל שרצקי כשחקני הרכב. לכולם ברור שמרבית השחקנים מהסגל הנוכחי יעזבו. מוחמד שכר מבוקש במכבי פתח תקוה בעוד שעאיד חבשי יקבל בקרוב החלטה בין הפועל תל אביב להפועל חיפה שמעוניינות בבלם והציעו לו חוזה לשנתיים כל אחת. איתמר שבירו מכוון לאחת הקבוצות הגדולות ובקרית שמונה מקווים למכור אותו בסכום שיכניס כסף משמעותי למועדון, בטח אם הבעלים יחליט שלא להישאר בקבוצה הבוגרת כפי שהוא טוען.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה עם עוזר המאמן אדריאן רוצ'ט. מאור אלקסלסי
יירד עם קרית שמונה ללאומית? קהת/מאור אלקסלסי

זיו מורגן יימכר גם כן, כאשר הפועל חיפה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. גם ידין לוגסי מסיים חוזה ויצטרך להחליט בנוגע לעתידו. מי שעשויים להישאר הם סנין סבאי ורועי קהת. בקבוצה היו שמחים לראות את אסף צור משמש כשוער ראשון בעונה הבאה. סלובודן דראפיץ' לא ימשיך ומי שמועמד מוביל לשמש כמאמן הוא אלון זיו. בנוסף לזיו הוזכר גם שמו של שי ברדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully