וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נוקטת במשנה זהירות: פרד פריידיי יהיה כשיר לגמר הגביע?

14.5.2023 / 6:26

החלוץ ינסה להתאמן השבוע, אבל במועדון לוקחים בחשבון את עברו הבעייתי בהתאוששות מפציעות. דאגה מכמות הספיגות לקראת נתניה

תקציר: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים 2:3/ספורט1

בבית"ר ירושלים מקווים שפרד פריידיי יהיה כשיר לגמר גביע המדינה. החלוץ אמור לנסות להתאמן השבוע ובצוות הרפואי אופטימיים בנוגע למצבו, אך בהתחשב בעבר של השחקן, ידוע שהוא מתאושש לאט מבעיות של רגישות וכאבים, ולכן יתנהלו איתו בזהירות עד לגמר ביום שלישי הבא, גם במחיר שיערוך עד אז רק אימונים קלים.

לאחר חצי הגמר מול מכבי תל אביב, יוסי אבוקסיס אמר כי שקל עד יום לפני המשחק לפתוח עם פריידיי. ייתכן כי הניגרי אמור היה לפתוח גם בגמר לאור הירידה ביכולת של יון ניקולאסקו לאחרונה, אך כעת בבית"ר מקווים כעת שהוא יעמוד לרשות המאמן אפילו בתור מחליף לחלק מהמשחק.

יון ניקולאסקו שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. מאור אלקסלסי
רחוק משיאו, אבל צפוי לפתוח בכל זאת בגמר. ניקולאסקו/מאור אלקסלסי

בבית"ר ירושלים התייחסו למשחק אתמול (שבת) בקרית שמונה כאל משחק אימון טוב לקראת גמר הגביע, אך עדיין, המחצית הראשונה לא תיתן שקט ליוסי אבוקסיס בתקופה הקרובה. בית"ר שלטה והחמיצה, אך העובדה שספגה שלושה שערים כל כך קלים, ובכלל ספגה 58 שערים העונה, אומרת לא מעט על משחק ההגנה הקבוצתי לקראת גמר הגביע נגד נתניה.

אבוקסיס יערוך אסיפות, ידבר, יסביר, אך חלק מהדברים כבר לא ישתנו העונה. אולי אחרי שהקבוצה תאזן את עצמה במספר שחקני רכש בעונה הבאה, משהו יזוז בכיוון הנכון. אבישי כהן מצויין התקפית, דנילו אספרייה מלך השערים והשחקן החשוב ביותר בחלק הקדמי, ועדיין, הקולומביאני מזייף בהגנה כבר תקופה ארוכה, המגן פחות מרוכז הגנתית ויותר מדי שערים נכנסים משם. גם לגריגורי מורוזוב היה משחק רע, אך הוא יציב בתפקידו הגנתית בתקופה האחרונה.

הבהלה לכרטיסים לגמר הגביע נמשכת. במועדון עדיין מנסים לקבל הקצבה נוספת מההתאחדות, גם עבור השחקנים וקרוביהם ועובדי המועדון, שמתקשים להשיג כרטיסים. בבית"ר מאמינים כי בעקבות החיבור בין המנויים לכרטיסים לגמר, הקבוצה תשלים מכירת כ-6,000 מנויים בשבוע הקרוב.

בבית"ר ביקשו להעביר מסר לאוהדים: "מנויים יקרים, אנו מודעים לעומס ולמספר תקלות אשר מונעות מאוהדים לרכוש כרטיסים לגמר והן מטופלות. בעקבות פניות רבות אלינו ואל משרדי לאן, אנו חוזרים ומבהירים - כל מי שקנה מנוי או יש לו זכות לקנות כרטיס מהמנוי הישן, יוכל לממש אותה ולרכוש כרטיס. אנא, התאזרו בסבלנות. זכות קניית הכרטיסים נשארת של המנויים בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully