וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו מוניוס מועמד לאימון הפועל תל אביב

14.5.2023 / 6:10

הספרדי שאימן לאחרונה את אנורתוזיס והחליף בעבר את ולאדן איביץ' בווטפורד, נמצא בין שלושת המועמדים הסופיים לתפקיד שבכל מקרה צפוי להיות מאוייש בשבועיים הקרובים. במועדון הכינו רשימות של שחקנים ישראלים בכל התפקידים והחלו בשיחות עימם

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

הפועל תל אביב תודיע בקרוב על מינוי מאמן זר, כאשר בישורת האחרונה נשארו שלושה מאמנים איתם מתקיימות שיחות. אחד מהשלושה הוא סיסקו מוניוס, הספרדי בן ה-42, שאימן ב-2021 את ווטפורד והעפיל איתה לפרמיירליג, אחרי שהחליף את ולאדן איביץ' בתפקיד. מוניוס פחות מצא את עצמו מאז. הוא פוטר באוקטובר בעונה שלאחר מכן לאחר 7 מחזורים בפרמיירליג, המשיך לעונה לא משמעותית בהואסקה הספרדית וגם העונה פוטר מאנורתוזיס פמגוסטה לאחר שלושה חודשים בלבד. דרישות השכר של מאמנים איכותיים על מנת להגיע לישראל, במיוחד לקבוצה שלא משחקת במסגרת האירופית, מקשות על המו"מ ומספר מועמדים כבר נפלו בשבועות האחרונים.

במקביל לחיפוש אחר מאמן, הצוות המקצועי בראשות היועץ ניק האמונד כבר בונה את הסגל. במועדון הכינו רשימה של 3-4 שחקנים ישראלים בכל תפקיד כמועמדים להגיע. בין השמות נמצאים עאיד חבשי, רועי הרמן, מוחמד שכר, לירן סרדל, גיא בדש ואילוז' יאו. במועדון הסבירו כי העובדה כי לא כל שחקן שעל הפרק יתאים מבחינה כלכלית ולכן הוכנה רשימה של אופציות לכל תפקיד, כשחלק מההחלטות יתקבלו בצוותא עם המאמן שימונה, אך ברמה העקרונית ניק האמונד יחד עם חן סול יבנו את סגל הקבוצה.

סיסקו מוניוס, מאמן ווטפורד. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
אנגליה, ספרד, קפריסין, ישראל? מוניוס/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

האזינו: אופיר סער על התוכניות של הפועל תל אביב

במועדון שמחו לסיים את העונה עם ניצחון (1:2 על הפועל חדרה) והיו מרוצים מהעובדה ששותפו צעירים רבים שיוכלו לעזור למועדון בשנים הבאות. יחד עם זאת, במועדון מדברים על חריש עמוק עם צירוף של לפחות 10 שחקנים, כאשר פרט לדן איינבינדר אף אחד ממסיימי החוזה לא צפוי לקבל כרגע הצעה לחוזה חדש. עדיין לא ברור מה יקרה עם אדי גוטליב, אבל במועדון רוצים לצרף בלם זר ובלם ישראלי, מה שמסמן לו את הדרך החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully