וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני אוהדי מכבי חיפה נעצרו בחשד לתקיפת אוהד הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 17:05

המשטרה ממשיכה בחקירת התקיפה של הנער בשבת שעברה. החשוד העיקרי נעצר בנתב"ג בדרכו חזרה לברלין, שני צעירים נוספים נעצרו בחשד למעורבות במעשה ושוחררו

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

המשטרה ממשיכה בחקירת התקיפה של אוהד הפועל חיפה בן 16 בשבת. הבוקר (שישי) עצרו שוטרי תחנת טירת כרמל שני חשודים נוספים במעורבות במעשה. כזכור, הנער הותקף במוצאי שבת על פי החשד על ידי אוהדי מכבי חיפה בזמן שעמד בתחנת אוטובוס בצומת מת"מ, סמוך לקניון עזריאלי חיפה, לא הרחק מאצטדיון סמי עופר.

מחקירת הארוע עולה כי בעת שמספר אוהדי הפועל חיפה בהם הנער עמדו בתחנת האוטובוס בצומת, הגיעו למקום כמה מאוהדי הקבוצה היריבה, תקפו אותו באגרופים ובעיטות לראשו גם לאחר שנפל ארצה, לאחר מכן לקחו ממנו את הטלפון הנייד שבבעלותו וכן צעיף וכובע, ונמלטו מהמקום. הנער הפצוע פונה לטיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בעיר.

בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות ותפיסת סרטוני מצלמות אבטחה, שלשום לפנות בוקר שוטרי תחנת טירת כרמל המתינו בנתב"ג מצוידים בצו מעצר מבית משפט כנגד החשוד העיקרי בתקיפה, אלכס פצ'יולין בן ה-21 המתגורר בברלין, ועצרו אותו בעת שעמד לעזוב את הארץ. הוא מוכר למשטרה בין היתר ממעצרים בגין אירועים אחרים באצטדיון סמי עופר. בעבר גם נגזרו עליו 8 חדשי מאסר בגין עבירות חמורות של סחר בסמים, הדחת קטין לסמים, איומים והעלבת עובד ציבור. לבקשת חוקרי טירת כרמל מעצרו הוארך, והיום שוב ביקשה המשטרה את הארכת מעצרו, ב-5 ימים נוספים. השופטת סימי פלג קימלוב האריכה את המעצר עד יום ראשון, תוך ששבה והדגישה, "מדובר באירועי חמור".

אוהדי מכבי חיפה. אריאל שלום
למצולמים אין קשר לכתבה/אריאל שלום

שלשום בבית המשפט שוחרר למעצר בית לירון כהן, תושב רמת ישי בן 23, חשוד אחר במעורבות באירוע, תוך שהשופט אחסאן חלבי קובע כי קיים חשד סביר כנגדו ודוחה את טענת הסנגורית, עו"ד רימא מזאוי סוסו, כי "המשטרה מתנהלת באופן לא ראוי בקרב אוהדים, וזה כאילו מסע צייד שלהם". הוא שיחרר את כהן תוך שקבע כי "אין מדובר ברדיפה של המשטרה אלא במיצוי חקירה לאחר תקיפה, והדבר רחוק מכל התנהגות ספורטיבית".

הבוקר, במקביל, עצרו שוטרי תחנת טירת כרמל שני צעירים נוספים בחשד למעורבות במעשה: קטין בן 17.5 תושב רמת השרון, ששוחרר בצהריים בבית משפט השלום בחיפה על ידי השופטת סימי פלג קימלוב וליעד שרון; ותושב קרית חיים בן 18 העומד להתגייס לצה"ל, אותו שיחררה השופטת למעצר בית של שלושה ימים בבית הוריו, תוך הרחקה מאצטדיון סמי עופר ל-20 יום.
החקירה בעיצומה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully