וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אוז'בולט: "האוהדים והצוות כאן גורמים לי לרצות להמשיך בהפועל ת"א"

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 12:24

מלך שערי הפועל תל אביב סיכם עונה: "הרבה מאוד מהנקודות שצברנו הן בזכות האוהדים. היתה עונה קשה לכולם, אנחנו צריכים להיות בטופ 4"

תקציר: הפועל תל אביב - עירוני קרית שמונה 2:2/ספורט1

עונה לא טובה עברה על הפועל תל אביב, שתסיים אותה באופן רשמי ביום שבת נגד הפועל חדרה. ה-2:2 שסחטו האדומים מקרית שמונה במחזור הקודם השאיר אותה רשמית בליגה מחזור לפני הסיום. אלא שהיו גם נקודות אור ואחת מהן הוא אלן אוז'בולט. החלוץ הסלובני הפך למלך שערי הקבוצה בעונתו הראשונה (11) ורגע לפני סיום העונה ערך ריאיון לאתר הרשמי של הקבוצה ובו הוא נתן את הסיכום שלו.

שחקן הפועל תל אביב אלן אוז'בולט. אריאל שלום
מנקודות האור העונה. אוז'בולט/אריאל שלום

"ברגע הראשון שאתה נכנס למועדון אתה מרגיש משהו מיוחד - האוהדים, הצוות, שהם מאוד מקצועיים". פתח אלן. "איך שהאוהדים מקבלים אותך במשחק הראשון, לא משנה אם זה בליגה או בגביע. איך הם תומכים בך בזמנים טובים או רעים. זה פשוט מדהים וגורם לי להרגיש שאני רוצה לשחק עבור המועדון הזה. עבורי, לשחק במועדון כזה - זו הסיבה שבגללה הקרבתי כל כך הרבה בצעירותי. השחקנים והצוות כאן הם כמו משפחה, אולי זה לא נראה ככה בגלל שלא הצלחנו העונה - אבל זו התחושה של כולנו".

"הייתה עונה קשה בשביל כולם" הוסיף החלוץ, "לאחרונה רשמנו הישג עבור המועדון, כאשר שישה שחקני בית זומנו לסגל הנבחרת הלאומית למונדיאליטו בארגנטינה. זה אמנם לא ההישג הכי גדול עבור מועדון כמו הפועל תל אביב - שלפי דעתי צריך להיות בטופ 4 של הליגה כל עונה".

אוז'בולט התייחס לקהל האדום ואמר: "האוהדים הם כמו האמא של הקבוצה. השחקנים נשארים עונה, שתיים או שלוש וממשיכים - בעוד שהאוהדים נשארים כאלה מאז שנולדו. הם הכי חשובים בקבוצה לפי דעתי, ובזמן שאתה משחק בקבוצה כמו הפועל תל אביב אתה מבין מה זה באמת אומר. האוהדים שלנו "שרופים" מאוד, הם יעשו הכל כדי שננצח. הרבה מאוד מהנקודות שצברנו העונה - בזכותם. אני מצטער על העונה הזאת בעיקר עבורם, אבל כמו שכבר אמרתי - לא נוותר. בעונה הבאה אנחנו נהיה יותר טובים עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully