וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריידיי מחוץ לסגל בית"ר, קרית שמונה רוצה "לשמח את האוהדים"

החלוץ ינוח במחזור הסיום (שבת, 19:10, ספורט4) ויחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. בהלת הכרטיסים לקראת גמר הגביע נמשכת. היריבה רוצה לחתום עונה מסויטת בטעם טוב, בראון, מורגן ובנבנשיתי הפצועים ייעדרו

תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 0:3 בחוץ על עירוני קרית שמונה/ספורט1

עירוני קרית שמונה

אחרי שירדה לליגה הלאומית, עירוני קרית שמונה תיפרד מליגת העל במשחק מול בית"ר ירושלים. סביב הקבוצה יש עננה גדולה בנוגע לעונה הבאה ולשאלת הישארותו של הבעלים איזי שרצקי, או שמא מאמצי השכנוע יעזרו. שני המועמדים העיקריים לאימון הקבוצה הם אלון זיו ושי ברדה אך החלטה תתקבל ככל הנראה בשבוע הבא או לכל המאוחר זה שאחריו, אחרי שיבינו האם הבעלים יעמיד תקציב לקבוצה הבוגרת, ואם כן באיזה גובה.

סמואל בראון, זיו מורגן ואופיר בנבנישנתי פצועים וייעדרו מהסגל של סלובודאן דרפאיץ' מחר. "קשה להגיע למשחק אחרי שכבר ירדנו ליגה אבל ננסה לעשות הכל כדי לפחות במשחק האחרון לשמח קצת את האוהדים שלנו", אמרו בקבוצה.

איתמר שבירו רועי קהת שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אריאל שלום
ינצחו במשחקם האחרון בליגת העל?/אריאל שלום

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים תתארח בשבת בקרית שמונה (שבת, 19:10, ספורט4) במשחק שיסיים את העונה שלה בליגה, אך כל עיניי המועדון נשואות ל-23 לחודש ולמשחק גמר הגביע נגד מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר. אתמול החלה מכירת הכרטיסים למנויי העונה הנוכחית בלבד, כאשר עד שעות הערב המאוחרות נרכשו כ-5,500 כרטיסים.

ביום ראשון תחל המכירה גם למנויים חדשים בעונה הבאה, כאשר לא מעט ממנויי העונה הנוכחית רכשו מנוי לעונה הבאה תחת שם של בן משפחה או קרוב על מנת לקבל כרטיס נוסף לגמר. גם לאחר מכן הזכות לכרטיסים שיוותרו תישאר למנויי העונה הנוכחית לרכוש כרטיס נוסף ולכן הסיכוי שיישארו כרטיסים לקהל הרחב מתוך 12,500 הכרטיסים כמעט ולא קיים.

הבהלה לכרטיסים קיימת גם בקרב השחקנים, כשכל אחד מהם מבקש לקנות בתשלום כמות גדולה של כרטיסים אך כרגע לא ניתן להיענות ובמועדון אומרים: "רק לאנשי המועדון, שחקנים וקרובים יש בקשות ל-400-500 כרטיסים בתשלום, לא נוכל לרצות את כולם אבל נשתדל לעזור לכולם".

בצד המקצועי, יוסי אבוקסיס מתכוון לשתף את כל השחקנים שיפתחו בגמר בלפחות מחצית אחת מחר. פרד פריידיי לא צפוי להתלבש למשחק, בתקוה שיחזור לאימונים מלאים כבר בשבוע הבא ויהיה כשיר לגמר. המאמן יחליט על ה-11 שיפתחו רק לאחר האימון המסכם היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בני ריינה נאעל חוטבא ליד שחקן בית"ר ירושלים פרד פריידיי. דני מרון
יקבל מנוחה לקראת גמר הגביע. פרד פריידיי/דני מרון

טריוויה

* עירוני קרית שמונה ירדה רשמית בשבוע שעבר ותיפרד מליגת העל אחרי 13 שנים רצופות. היא לפחות תנסה לעשות את זה עם ניצחון ביתי ראשון העונה, אחרי 11 תוצאות תיקו וארבעה הפסדים.

* הפעם האחרונה שקבוצה סיימה עונה ללא ניצחון ביתי הייתה ב-2015/16, אז מכבי נתניה ירדה עם שש תוצאות תיקו ו-10 הפסדים.

* קרית שמונה היא מלכת התיקו הבלתי מעורערת של ליגת העל. יותר ממחצית ממשחקיה לא הוכרעו (17 מתוך 32) אבל אף אחד מהם לא הסתיים ב-0:0. התוצאה הרווחת היא 1:1 - לא פחות מ-12 פעמים.

* יון ניקולאסקו ודנילו אספרייה חתומים יחד על 30 שערי ליגה עד כה (15 כל אחד) וצריכים עוד גול כדי להשוות את השיא של הצמד הזר הכי פורה בתולדות בית"ר: סטפן שאלוי (16) ואישטוון פישונט (15) בדרך לאליפות ב-1997/98.

* ירדן שועה, מלך הבישולים של ליגת העל עם 16 עד כה, ישווה את שיאו של גילי ורמוט אם יכין עוד שער אחד.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 1117

משחקי המחזור:

שבת, 16:45: סקציה נס ציונה - בני סכנין
שבת, 19:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה
שבת, 19:10: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:15: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי נתניה - מכבי חיפה
שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully