וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע המצוינות הגיע למכבי חיפה: "דוחפים את עצמנו להיות טובים יותר"

10.5.2023 / 8:25

הירוקים השתתפו ביוזמה של הרוח הישראלית וקרן טראמפ: "מצוינות תורם לצמצום פערים בחברה הישראלית". נציגי המועדון הרצו

תקציר: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 1:3/ספורט1

שבוע המצוינות, המתקיים זו השנה השנייה בישראל, ובמסגרת למעלה מ-150 האירועים המתקיימים ברחבי הארץ הוא הגיע גם למכבי חיפה. במסגרת הפרויקט שביוזמת הרוח הישראלית וקרן טראמפ, בכירים בהנהלת הירוקים סיפרו על הדרך שלהם להצלחה.

מיקי דהב, מנכ"לית הרוח הישראלית, אמרה: "מצוינות תורמת לצמצום פערים בחברה הישראלית. מצוינות היא לא רק מפתח להצלחה בעסקים, אלא היא גם הופכת אותנו לחברה טובה יותר. כאשר אנו שואפים למצוינות, אנו דוחפים את עצמנו להיות טובים יותר, לחדש ולפתור בעיות חדשות בדרכים יצירתיות והמפתח לצמצם את הפערים בחברה הישראלית".

"מצוינות לא רק מחזקת את החוסן הלאומי והכלכלי שלנו, אלא גם מקדמת הצלחה, שביעות רצון וחיים מאושרים יותר ברמה האישית. מצוינות היא לא רק השגת תוצאות, אלא מדובר גם במסע של שיפור עצמי ותחושת הגאווה והמטרה הכרוכה בכך. כאשר אנו מעודדים וחוגגים מצוינות בכל היבטי חיינו, אנו יוצרים תרבות של צמיחה קידמה שתועיל לכולנו".

דניאל סונדגרן באירוע מצוינות של מכבי חיפה. קובי ורון,
מכבי חיפה בשבוע המצוינות. סונדגרן/קובי ורון

ממכבי חיפה העבירו את ההרצאה איציק עובדיה, גל אלברמן, גל שטרנברג - פיש ודודו בזק. המנכ"ל עובדיה דיבר על 'מצוינות פורצת דרך' תוך ציון המספרים הבולטים שהושגו בנושא כמויות הקהל במשחקי הבית של הקבוצה, על תהליך הפקת הלקחים והכשרת ההון האנושי כגורמי מפתח לשמימור הארגון, ועל השאיפות העתידיות של המועדון, תוך איזכור להקמת המוזיאון החדש שצפוי להיות מוכן ב2024-.

גל אלברמן סיפר על תפקידו כמנהל הספורטיבי במועדון, הגשמת החלום להעפיל לליגת האלופות, על תחום הסקאוטינג של בחירת מאמן ושחקנים נכונים בצורה מסודרת ושקולה כדי שימנע מצב לחץ של שליפת מועמדים מהמותן. בנוסף, ציין את הפיק המוקדם שהקבוצה חוותה בתחילת העונה בעצם הגעתה לליגת האלופות ועל איך לשמר את האנרגיות להמשך העונה.

גל שטרנברג-פיש, מנהל דאטה וטכנולוגיה תיאר את השילוב של ספורט וטכנולוגיה בתחום הסקאוטינג, מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת, ועל כמה חשוב כשיש נתונים מדויקים היכולים לספק תמונה כללית על כל שחקן ואיך ניתן עוד לשפרו.

דודו בזק, דובר הקבוצה אשר נאם אחרון, סיפר על ההיסטוריה של המועדון ועל ההתפתחות שלו כמועדון גדול, על הקהל המגוון שמגיע למשחקים מכל הארץ, על תרומת המועדון לקהילה ולאירגונים השונים, ביניהם וריאטי ועמותת 'יד עזר לחבר', על הנצחת האוהדים שנפלו בקרב ועל הביקור העוצמתי של קבוצה ישראלית על אדמת גרמניה, בעיר ברלין, עת שיחקה הקבוצה בשלב הבתים של 'הליגה האיזורית' בעונה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully