וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשכורות לא נכנסו, שחקני אחי נצרת מחו ופתחו את האימון באיחור

על אף ההבטחות להתאחדות: הקבוצה שקיבלה בחזרה את 4 הנקודות שהופחתו לה, סוערת בעקבות תלונות על הלנת שכר - רגע לפני משחק גורלי על ההישארות בלאומית

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל אמנם החזיר לאחי נצרת את 4 הנקודות שהופחתו לה אחרי שהמועדון הציג בפניו אישורים לתשלום כל המשכורות כולל חודש מרץ, אבל נראה שהפרשה רחוקה מלהסתיים. חלק משחקני הקבוצה טוענים שמספר רב של שחקנים לא קיבלו את משכורות חודש מרץ, ושכמה שחקנים בודדים אף לא קיבלו אפילו את משכורות חודש פברואר.

היום (רביעי) לפני האימון הודיעו חלק מהשחקנים שלא יעלו להתאמן עד שיוסדרו משכורות חודש מרץ, ולמעשה פתיחתו של האימון התעכבה בלמעלה משעה. אל מגרש האימונים הגיעו נציגים מהנהלת המועדון ולטענת שחקנים בקבוצה, הם נתנו לשחקנים צ'קים בגובה המשכורות, אבל התבקשו לא להפקיד אותם בשלב זה.

נואף בזיע, שחקן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
בלאגן לפני המשחק החשוב. אחי נצרת/ברני ארדוב

בקרב השחקנים יש התרעמות גדולה על הנושא, במיוחד אחרי שהובטח לבית הדין שעניין המשכורות סודר. כל המתיחות והאירועים מתרחשים רגע לפני משחק גורלי של הקבוצה בסוף השבוע נגד מ.ס. כפר קאסם בקרב על ההישארות בליגה הלאומית. שחקנים בקבוצה ציינו שיש בקבוצה אווירת נכאים סביב העניין, מה שבוודאי יפגע בהכנות למשחק.

תגובת אחי נצרת וההתאחדות לכדורגל תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully