וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ממשיכה להתבזות: "נאשים רק את עצמנו בשחקנים שיש כאן"

9.5.2023 / 7:15

13 שערי חובה בשני משחקים אותתו לזהובים על הצורך בחריש עמוק. השחקנים מיואשים: "ביישנו את המועדון? קודם כל ביישנו את עצמנו"

אוהדי הפועל פתח תקוה חוגגים עלייה לליגת העל/אסף בילגורי

13 שערים ספגה בני יהודה בשני המשחקים האחרונים. שביעייה מהפועל פתח תקוה ושישייה ממכבי פתח תקוה. הפנים של משה דמאיו ושל אלירן עובד, האיש החזק במועדון, אמרו אתמול (שני) הכל. הם עברו בבני יהודה בכל הגלגולים, אבל גם הם כנראה לא זוכרים חבורה כל כך נרפית של שחקנים שלא מכבדים את המועדון ואת עצמם.

כבר תקופה ארוכה שבבני יהודה מבינים שנדרש חריש עמוק בעונה הבאה. ההודעה על כך שאלישע לוי לא ממשיך כבר יצאה ועומר פרץ ימונה רשמית בקרוב. מי שעומד מאחורי מינוי עומר פרץ הוא אלירן עובד, האיש החזק בבני יהודה שמאמין מאוד בפרץ וביכולות שלו להוביל את השינוי המיוחל בקבוצה. אבל יותר מהכל, הקבוצה צפויה להחליף לפחות 15 שחקנים ועל אף השקעה כספית גדולה שצפויה בעונה הבאה, היא למעשה תבנה קבוצה מחדש. זאת סיטואציה לא פשוטה, במיוחד כשהמטרה היא לעלות לליגת העל.

במועדון כל כך מאוכזבים מהשחקנים ואומרים: "כבר אין כוח לכעוס עליהם, נאשים רק את עצמנו בזה שהם כאן". צריך לזכור שההנהלה הנוכחית בראשות משה דמאיו נכנסה רק בחודש אוגוסט והתקשתה לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית לאור חומר השחקנים שהיה בשוק. כבר בתחילת הדרך הבינו במועדון שיהיה כמעט בלתי אפשרי לעלות ליגה והתרכזו בהכנות לעונה הבאה.

שחקני בני יהודה מתוסכלים. דני מרון
"כבר אין כוח לכעוס עליהם". שחקני בני יהודה/דני מרון

ומה חושבים שחקנים בקבוצה? הם מודים כי "יש כבר המון זמן אווירת סוף עונה בקבוצה, קשה להסביר את זה אבל כשכולם יודעים שהמאמן לא ממשיך וכששחקנים יודעים שהם לא ממשיכים, האווירה הכללית לא טובה. רצינו לתקן אחרי שבוע שעבר, אבל יש רגעים שפשוט רוצים ולא יכולים. אומרים שביישנו את בני יהודה, אבל ביישנו את עצמנו ואת הקריירה שלנו. לנו זה לא פחות חשוב".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully