וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ' וירושלים מתעקשים לא להיות מרוצים: "משחק שלא קידם אותנו"

המאמן לא התרשם מהניצחון על מכבי תל אביב: "זה נחמד, וזהו". גם בלייזר טען: "ציפינו מעצמנו ליותר". ויש גם מחמאות לטנריפה

שבוע הפיינל פור של הפועל ירושלים ייפתח למעשה כבר היום (שני), כשהקבוצה תמריא אחר הצהריים לספרד, ארבעה ימים לפני חצי גמר ליגת האלופות מול טנריפה. האדומים ינחתו בערב בברצלונה, וימשיכו מחר בבוקר למלאגה.

על הפרקט, האדומים גברו אמש בפעם השלישית העונה על מכבי תל אביב, 76:83, וסיימו את הבית העליון במאזן מושלם של 0:5. בכך, הותירו לעצמם סיכוי לסיים במקום השני ולהגיע לסדרה אפשרית בחצי גמר הפלייאוף מול הפועל תל אביב עם יתרון הביתיות. ההכרעה תיפול בדרבי התל אביבי שייערך ככל הנראה במוצאי שבת או ביום ראשון.

תרחישי מחזור הסיום:

* אם הצהובים ינצחו: 1. מכבי תל אביב, 2. הפועל ירושלים, 3. הפועל תל אביב.

* אם האדומים ינצחו: 1. הפועל תל אביב, 2. מכבי תל אביב, 3. הפועל ירושלים.

זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים חוגג. לירון מולדובן
מה יש לקחת מהמשחק הזה? דז'יקיץ' לא בטוח. ירושלים חוגגת/לירון מולדובן

כהרגלו, המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' התעקש להישמע לא מרוצה. "ניצחנו, זה נחמד וזהו זה", אמר. "המשחק הזה לא קידם אותנו לשום מקום. זה המשחק שיכול לעזור לנו ולהגביר את הביטחון שלנו לקראת הפיינל פור? אני לא בטוח. לפעמים המטרה היא לא רק לנצח בסוף, אלא להרגיש דברים אחרים, ואנחנו לא הרגשנו אותם. הרווח העיקרי הוא שלאף קבוצה אין פציעות".

דז'יקיץ' לא ניסה להחביא את העובדה שיריבתו הופיעה בהרכב חסר, ללא לורנזו בראון, בונזי קולסון וג'ון דיברתולומיאו. "אני לא מכיר את עודד קטש באופן אישי. הוא היה שחקן חכם במיוחד? כן, אז ברור שהוא נתן לשלושת השחקנים האלה לנוח, וניסה הרכבים גבוהים יותר כדי להתכונן לגודל של מונאקו. אני מאחל למכבי בהצלחה, ואמרתי כבר לפני זמן רב כמה רחוק אני חושב שהיא תגיע ביורוליג".

ביום שישי ב-18:30 (שעון ישראל) תפגוש ירושלים את האלופה המכהנת של ליגת האלופות. "אני לא צריך לשכנע את השחקנים שלי שאנחנו משחקים מול מועדון שעושה הכל נכון", החמיא דז'יקיץ' ליריבה הספרדית. "המאמן נשאר שם חמש שנים, שמונה שחקנים משחקים עבורו כבר שלוש או ארבע שנים. אי אפשר למדוד את הערך של הדבר הזה. זה הבסיס והיסוד להצלחה של קבוצה. אני יכול לספור את כמות הדקות שהייתה לשחקנים שלה ביורוליג, אבל זה יישמע כאילו מנסה להנמיך ציפיות. עבורנו, זו היריבה הקשה ביותר שיש".

עוז בלייזר, שחקן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
אתגר גדול יותר בפתח. בלייזר/לירון מולדובן

עוז בלייזר קבע שיא עונתי אישי של 4 מ-5 לשלוש, וסיים עם 14 נקודות ב-18 דקות. "ציפינו מעצמנו להיות קצת יותר אינטנסיביים, כהכנה למה שמחכה לנו בסוף השבוע", שמר הפורוורד על הקו של מאמנו. "יש לנו המון ביטחון בעצמנו, ואנחנו מגיעים מוכנים לפיינל פור. כולם יודעים מה היכולת של טנריפה. לא סתם היא האלופה והפייבוריטית. עד עכשיו עצרנו קבוצות גדולות. אנחנו צריכים להיות עצמנו, להיות אגרסיביים ולכפות עליה את המשחק שלנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully