וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה העונה: ניצולו העניק ניצחון לקבוצת "ישראל פרמייר טק" בצרפת

7.5.2023 / 19:03

הרוכב האיטלקי זכה במירוץ יחד עם הרכב של שלושה ישראלים נוספים, כולל גיא שגיב: "רכבנו טוב כקבוצה, הרגשה מדהימה להיות חלק מהניצחון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.5/ספורט1

אחרי המתנה ארוכה שנמשכה יותר מ-3 חודשים וכמה מירוצים שהסתיימו במרחק נגיעה ונגמרו בתסכול, היום (ראשון) במירוץ צרפתי קשוח על פני 204 ק"מ בחלקן, בדרכי עפר משובשות, השיג הספרינטר האיטלקי, ג'אקומו ניצולו של "ישראל פרמייר טק" את נצחון הבכורה שלה העונה.

ניצולו (34) חווה השנה, ממש כמו הקבוצה, רגעים מתסכלים. אחרי פתיחה מעודדת במירוץ הפתיחה בארגנטינה, הוא חלה , התקשה לחזור לעצמו, ונאלץ אפילו לוותר על הג'ירו דה איטליה, אבל היום בצרפת, דווקא באחד המירוצים הקשוחים היותר שיש, בהרכב שכלל שלושה ישראלים(גיא שגיב ושני הצעירים - רוי ווינברג ולהב דוידזון) - התעלתה הקבוצה ובראשה ניצולו. חבריו לקבוצה ובכללם הישראלים צלחו את מבחן 24 קטעי העפר עושים הכל לשמר את האנרגיות של הספרינטר האיטלקי. בסקטור העפר האחרון הוא נשר אבל כשנדמה היה שאיבד סיכוי, הוא הצליח לחזור לדבוקה וניצח בסיום בספרינט.

חרף פתיחת העונה הלא קלה סבר הצוות המקצועי של הקבוצה שהרוכבים מפגינים יכולת טובה והיה משוכנע שהנצחונות יגיעו. הראשון הגיע אפוא היום. "היינו קרובים. עכשיו אני מצפה שהקבוצה תמשיך במסלול הזה" אמר המנהל המקצועי צ'ל קרלסטרום.

ג'אקומו ניצולו אופניים. Israel–Premier Tech, אתר רשמי
העניק ניצחון לקבוצה הישראלית. ניצולו/אתר רשמי, Israel–Premier Tech

גיא שגיב אמר בסיום: "רכבנו טוב כקבוצה ועזרנו זה לזה ובעיקר לניצולו , כשאני חייב לציין לטובה גם את שני הישראלים הצעירים שנתנו עבודה. ג'אקומו גילה יכולת מנהיגות וכשהיה קשה, גם נלחם נהדר מקדימה. הרגשה מדהימה להיות חלק מנצחון בכורה. יאללה, עכשיו עלינו להביא נצחונות נוספים".

הפרס המסורתי למנצח במירוץ, לו זכה ניצולו, היה חזיר מחמד, אותו מעביר לחווה לגידולו לאחר הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully