וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי: "החיסרון של זהבי? זה לא שאנחנו משחקים נגד מסי"

7.5.2023 / 10:30

מכבי חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת מכבי תל אביב (שני, 20:30). אליהו, מנחם וזערורה הוזמנו לועדת משמעת פנימית

אוהדי מכבי חיפה באימון/שלמה וייס

אחרי האירועים האלימים בתום ההפסד להפועל באר שבע באצטדיון טרנר, מכבי חיפה תשוב מחר לביתה ותארח את מכבי תל אביב (שני, 20:30). ניצחון עשוי להבטיח לירוקים זכייה באליפות, אם הפועל באר שבע תפסיד במשחק המקביל למ.ס. אשדוד. המאמן ברק בכר יחסר את הבלם עבודלאי סק שהורחק בעקבות המעורבות שלו בקטטה במשחק ביום שני. דילן בטובינסיקה אמור לתפוס את מקומו במרכז ההגנה.

ינון אליהו, סאן מנחם ובסאם זערורה שנטלו חלק פעיל בקטטה למרות שכלל לא היו בסגל למשחק, הוזמנו לוועדת משמעת פנימית. במועדון מחכים לארגון השחקנים על מנת לקיים את הדיון ודרשו שהוא ייערך עוד השבוע.



במכבי חיפה שוקלים להחזיר למועדון את דקל קינן
צפו במפגן התמיכה: אלפי אוהדי מכבי חיפה הגיעו לאימון
רשת חציצה הותקנה ביציעים, סבע יחזור להרכב מול מכבי תל אביב?

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
ברק בכר/שלומי גבאי

ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "רצינו לעשות את זה בשבוע שעבר, לא הצלחנו ונצטרך לעשות את זה מחר. הקהל משמעותי, ראינו אתמול אתמול באימון. ברוב המשחק בבאר שבע הייתה יכולת טובה, אז נביא את אותה יכולת גם מחר. אנחנו רוצים לנצח, לחגוג ולשמוח כי מגיע לנו. הדברים תלויים בנו, צריך לנצח את המשחק".

על האירועים בטרנר אמר המאמן: "הבטן עדיין מתהפכת וההרגשה לא טובה. אנחנו לא מתעסקים במי אשם, מי התחיל. צריך ללמוד מזה, אבל גם לדעת לשים בצד ולהתנתק. אני עדיין מרגיש רע, קשה להתעלם. אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל, יש אמוציות, קרו דברים שלא צריכים לקרות. אבל צריך לעשות קאט".

על עבדולאי סק אמר: "עצוב ששחקן שסופג גזענות הוא זה שנענש. הגיע הזמן לשנות ולטפל בזה. מאוד כאב לו, ראינו את התגובה שלו, קשה לשלוט בזה. באיזשהו מקום אפשר להבין מאיפה התגובה שלו הגיעה".

בכר המשיך: "שני ההפסדים האחרונים שלנו היו אחרי שהובלנו, כששיחקנו יותר טוב והיינו צריכים לנצח. אנחנו מכינים את הקבוצה הכי טוב, אבל דברים קורים בכדורגל. אנחנו עדיין במצב מצוין ואם היו אומרים לנו בתחילת העונה ששלושה מחזורים לסיום נהיה בהפרש של ארבע נקודות, היינו קונים את זה".

על ההיעדרות של ערן זהבי ואנריק סבוריט: "במשחקים כאלה לא משנה מי משחק ומי לא. אנחנו זוכרים שבחצי גמר הגביע לפני שנתיים הזרים של מכבי תל אביב ברחו, הינו פייבוריטים וקיבלנו בראש. בשלב הזה של העונה זה לא משנה מי משחק, יש משימה וצריך לעמוד בה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"זהבי וסבוריט טובים, אבל למכבי תל אביב יש הרבה שחקנים טובים". שרי/ברני ארדוב

צ'ארון שרי אמר: "כולנו מודעים למצב, זה משחק חשוב ואנחנו רוצים לנצח כדי להתקרב לאליפות. בכדורגל כולם מצפים היום למספרים וכנראה לא מסתכלים על המשחקים עצמם, אבל לי לא אכפת ממספרים. הדבר היחיד שחשוב לי זו האליפות. גם אני רוצה לכבוש, לבשל ולהיות משמעותי, אבל כדורגל זה יותר משערים".

על החיסרון של זהבי: "אנחנו לא משחקים נגד מסי. הוא שחקן טוב וסבוריט שחקן טוב, אבל למכבי תל אביב יש הרבה שחקנים טובים אז אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעצמנו ולא במי מגיע או לא מגיע עם מכבי תל אביב. ברור שהמשחק הזה שונה מבחינת האוהדים, הדרך היחידה היא לנצח ואז הכל יהיה טוב".

על טרנר: "זה היה יום עצוב. הפסדנו ברגע האחרון ואז קרו כמה דברים רעים, אבל למדנו מזה. מחר נחסר את סק, אבל יש מי שימלא את מקומו".

על האליפות שיכולה להיות הראשונה שלו כקפטן: "לא משנה לי אם אני הקפטן או לא, אני תמיד משחק באותה צורה. אם לא אקח אליפות עכשיו אז אסיים עם הכדורגל (צוחק) אבל לא… אנחנו חייבים לקחת אותה. אשמח מאוד להניף את הצלחת, אבל קודם שנעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully