וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהובים ביצעו בום על קולי בשמי יד אליהו: הטור של דני דבורין

5.5.2023 / 9:00

מכבי תל אביב כתשה את מונאקו עם הצגה במעמד צד אחד שהזכירה את הימים הגדולים ביותר שלה. דני דבורין מסכם את משחק 4 בסדרה

אמש (חמישי) כאשר מכבי תל אביב התייצבה למשחקה הרביעי מול מונאקו בסדרת הפלייאוף, היא קיוותה לנצח, אבל אפילו לא חלמה על כך שתסיים אותו בהנחתת נוקאאוט כה מהדהד. אבל זה מה שקרה, ומכבי שבה והזכירה את ימיה הגדולים ביותר בזירת הכדורסל של אירופה.

הניצחון בהפרש של 35 נקודות מדהים, מפני שיומיים קודם לכן הפגינה כאן מונאקו יכולת מעולה ולא התקשתה לעלות ליתרון של 1:2. הקהל בהיכל יצא מתוסכל מאותו הפסד, שכן הציפיות היו להכריע את הסדרה ביד אליהו, ולכך דרושים היו שני ניצחונות בית רצופים.

מונאקו שיערה שמכבי תילחם הפעם על כבודה, אך במקביל קיוותה שהצהובים יעלו לפרקט בידיים רועדות. ברור ששנתו של מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, נדדה לאחר אותו הפסד מכאיב. אולם אתמול שחקניו לא רק שהתאוששו במהירות, אלא אף שברו בטיסתם את "מהירות הקול". הם קלעו 104 נקודות והפכו את המחצית השנייה של המשחק להצגה במעמד צד אחד. לכן זה לא סתם שמאמן מונאקו, סאשה אוברדוביץ', הורחק לאחר שאיבד את קור רוחו ואת שלוותו. לנגד עיניו ריצד הצבע הצהוב, המסנוור, שהיה הפעם גדול במידות אחדות על שחקניו. ובל נטעה: מונאקו היא קבוצת כדורסל טובה מאוד, ובשבוע הבא נכון לנו קרב ענקים, שאינו פשוט, לא למונאקו ולא למכבי.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
הכי דומיננטי שאפשר. מכבי תל אביב חוגגת/דני מרון

כדי להביס את הקבוצה מהנסיכות, לא די בכך ששחקן אחד, או שניים, יהיו טובים. ואכן, כל שחקני מכבי תל אביב, בניצוחו של לורנזו בראון, השתתפו בחגיגה הגדולה, שגם הורידה את המסך העונה על משחקי הבית של הקבוצה במסגרת היורוליג. הקהל כהרגלו, דחף את שחקניו בהתלהבות, וככל שהתברר שהניצחון אינו ניתן עוד לערעור, התעצמה החגיגה ביציעים. היא הרקיעה שחקים, משום שהצהובים לא רק שלא הירפו מהדוושה, הם אף לחצו עליה במלוא כוחם, וכתשו את מונאקו. התוצאה הסופית 69:104 היא ההוכחה לכך.

היום יכולה מכבי לחגוג את ניצחון האסטרונומי. לאחר מכן טוב תעשה אם מיד תתרכז במשחק הבא שיהיה באולמה של מונאקו, משחק שממנו אין לאף אחת מהשתיים דרך חזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully