וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוליבר מחפש טוויסט: האם אולי מרמול יחלץ את סנט לואיס מהבוץ?

סנט לואיס קרדינלס רושמת את הפתיחה הגרועה ביותר שלה מזה 50 שנה, והעיניים נשואות למאמן הצעיר בליגה אוליבר "אולי" מרמול. הוא לא מתרגש כרגע, אבל חובת ההוכחה עליו

אוליבר מרמול מאמן סנט לואיס קרדינלס. Joe Puetz, GettyImages
אף אחד לא מתפקד. אולי מרמול/GettyImages, Joe Puetz

אי אפשר לייפות את העניין. סנט לואיס קרדינלס פתחו את העונה לא טוב, וזה חריג בשבילם. זו הפתיחה הגרועה ביותר של הקבוצה מאז שנת 1973 והיא לא מצליחה לסגור משחקים בגלל טעות גדולה בבניית צוות ההגשה השנה. ועדיין, תמיד יש תקווה כשמדברים על הרד בירדס. הם הרי קבוצה שהגיעה לפלייאוף 32 פעמים, כשרק הניו יורק יאנקיז עם יותר הופעות.

אחת הסיבות לכך הוא המאמן אולי מארמול. זו העונה השנייה של מארמול בן ה-36 בתפקיד והוא המאמן הצעיר ביותר ב-MLB. השנה הוא מציין את השנה ה-17 בארגון בו התחיל כשחקן. במהלך המשחקים הוא מאוד רציני, לא מראה יותר מדי אמוציות והוא מתייצב בסוף כל משחק ועונה לשאלות העיתונאים.

סנט לואיס היא לא עיר גדולה כשמדובר בספורט, והקרדינלס הם הלב הפועם של העיר שאיבדה את קבוצת הפוטבול שלה בשנת 2015. כשנוסעים למשחקים ברכבת היא מלאה באוהדים אדומים. כמעט תמיד האצטדיון מלא עד אפס מקום. לא העונה. האוהדים מאוכזבים וזה ניכר ביציעים.

לקבוצה שלל שחקנים מוכשרים מאוד, מהטופ של הליגה, מתוכם אחד, פול גולדשמידט, סיים כ-MVP בעונה שעברה והשני, נולאן ארנאדו, סיים במקום השלישי בהצבעות. מסביבם מגוון שחקנים צעירים שהראו יכולות מעולות בעונה שעברה. כאמור הקבוצה אובדת עצות בכל הקשור להגשה וזה ניכר בהחלט.

אופי של מנצח

אתמול, לאחר שמארמול נשאל לגבי התסכול של האוהדים, הוא קטע את העיתונאי: "אתה חושב שהם יותר מתוסכלים מאיתנו?" הוא המשיך ברוגע והסביר: "כל מאמן בארגון, בכל רמות המשחק, קם כל בוקר עם מחשבה אחת - איך אני משפר את הארגון. כולנו מאבדים שינה בחשיבה איך אפשר לשפר את המצב הנוכחי. זה הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו בכל שעות היום. אנחנו רוצים להביא תוצאות לעיר. ההאחריות לא מפריעה לנו. זו הסיבה שאנחנו קמים כל בוקר. זה מה שמניע אותנו. לכן המחשבה שיש מישהו שיותר מתוסכל מאיתנו אתה משוגע".

הנאום הקצר הראה לא רק אופי של מנצח אלא גם את הסיבה בגללה הוא מחזיק במושכות. מאמן ששם את כל כובד המשקל על הקבוצה והצלחתה ולא נרתע מביקורת הוא אחד שיכול גם כן לסובב את הספינה. כמובן שהוא יצטרך לקבל את הכלים מההנהלה כדי לבצע את המשימה שמתחילה להיראות בלתי אפשרית אבל בשלב זה לא נראה שהוא נרתע מהאתגר. בסופו של דבר, סנט לואיס בונה עליו, וכרגע זה לא מפריע לו בכלל. להפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully